Nieuwsbrief 19 februari

19 februari 2023 11:00

De Nieuwsbrief van zondag 19 februari is uitgestuurd, met deze week aandacht voor:
- Kledinglijn
- MiniSchoolvoetbal (leuke stage uren voor jou en je vrienden/vriendinnen)
- Het belang van een goede scheidsrechter
- Vrijwilligers gevraagd
- Douches defect
- Zomerseizoen

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ!

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

19 februari 2023

Leuk dat je onze nieuwsbrief leest, blijf hiermee op de hoogte van het laatste nieuws en leuke acties die wij binnen onze mooie sportieve vereniging hebben. Wil jij hier nou ook je steentje aan bijdragen? Neem dan contact op met één van onze bestuursleden of  [email protected]

Kledinglijn
Binnenkort zullen wij jullie uitnodigen voor een Algemene Ledenvergadering om het vervolg van onze kledinglijn te bespreken. Wellicht hebben jullie al gemerkt dat de voorraden van Hummel bij Sport 2000 minder worden. Het shirt waar wij al jaren mee spelen wordt niet meer gemaakt. Achter de schermen is er al hard gewerkt en zijn diverse partijen gesproken. Wij willen jullie meenemen in de toekomstige besluitvorming en zullen komende week jullie infomreren over de ALV.

Het voetbalprogramma is de komende week ivm de voorjaarsvakantie minder. Wil je toch voetballen (oefenwedstrijd of trainen) dan mag dat natuurlijk. Zorg dat je dit in overleg met Frits doet ([email protected]) want dan staat het in het programma en weet iedereen dat je op het complex bent.

Hieronder nog even de herhaling van de berichten van vorige week (naast de vacature voor de coordinator meisjes/damesafdeling geen veranderingen). Heb jij je al aangemeld voor een van de activiteiten?

MiniSchoolvoetbal (leuke stage uren voor jou en je vrienden/vriendinnen)
Meld je aan als je wilt bijdragen aan een van de mooiste events van de regio. Het Minischoolvoetbaltoernooi. ZIe hier de link om je eenvoudig aan te melden. Inschrijfformulier MSVT 2023 Vrijwilligers intern (google.com)

mini_schoolvoetbal.jpg

Het duurt nog even maar Goede Vrjdag 2023 hebben wij weer het mini schoolvoetbal. Heb je interesse onzevrijwilligrs te helpen met dit evenement dan graag even een berichtje naar [email protected]ZIe hier het bericht van de commissie:
Afgelopen jaar is het MiniSchoolVoetbalToernooi weer georganiseerd! En hoe! Wij als organisatie hebben positieve feedback over de dag en tips om dingen te verbeteren. Voor aankomend jaar is de organisatie al weer druk in de weer. Het toernooi zal in 2023 plaatsvinden op vrijdag 7 april. Zet de datum in je agenda!

Het belang van een goede scheidsrechter
Gelukkig is Rik ter Hoeve weer hersteld en hebben we een nieuwe datum kunnen afspreken. 16 maart komt Rik jullie meer vertellen over het belang van een goede schiedsrechter en zijn ervaringen in de Keuken Kampioen Divisie als (assistent) scheidsrechter. HIer nog even het eerdere bericht. Aanmelden stellen wij op prijs. Zie hier de link om je aan te melden.
 WhatsApp_Image_2023-01-04_at_17.14.10.jpeg

Vrijwilligers gevraagd
We blijven oproepen want een vereniging als fc heeft jullie nodig. We zien heel veel dingen goed gaan maar ook wij hebben nog meer hulp nodig;

• Coordinator voor onze meisjes/dames afdeling. Check hier ons bericht over deze vacature.
  • Bestuursdiensten (dagdeel in weekend), je bent gastvrouw/heer voor fc. Trainers, scheidsrechters en verenigingen welkom heten en in geval van vragen helpen met het antwoord. Deze diensten zijn in te plannen zodat je ook je zoon/dochter kunt zien voetballen.
  • Media/website beheer, voor onze uitingen op social media en website zoeken wij (studenten of ervaren) mensen die op achter de schermen ons helpen bij het gebruik van onze communicatiemiddelen.
  • Onderhoud, onze onderhoudsmannen hebben regelmatig door de weeks (kleine) reparatie klussen. Ook hier kunnen wij handige mensen gebruiken waarbij tijdstippen en dagen flexibel zijn.
  • Wil en kan je helpen? Meld je aan bij een van de bestuursleden of ondergetekende.

Douches defect
Erg vervelend maar we hebben nog een storing in onze douches. We denken de oorzaak te hebben gevonden maar materiaal en tijd zijn even lastiger. Hier nog even het bericht dat op onze website staat. Er is nog geen datum bekend wanneer we de douches kunnen laten repareren. Voor de trainingen kan er van andere kleedkamers gebruikt worden en in het weekend proberen we ook met de indelingen rekenintg te houden.
2946_nietdouchen-290x300.jpg

Zomerseizoen
Je hoeft het nog niet te onthouden maar de planning met Spurd mbt het onderhoud van de grasvelden moeten wij nu wel al doorgeven. Het E-veld zal dit seizoen volledig vervangen worden. Dit zal eind mei gebeuren. Frits houdt hier de afstemming met de indelingen van de velden.
Vanaf 12 juni mogen wij ook niet meer op het C- en D-veld. Deze worden dan weer ingezaaid en moeten (minimaal) zes weken rust hebben. Afgelopen (hete) zomer hebben we gezien dat de velden dit dan ook echt nodig hebben (wellicht met minder ganzen korter....). De kunstgrasvelden kunnen uiteraard wel (bijna) altijd gebruikt worden. Op later moment komen wij met meer info.

Namens het bestuur,

Fijne zondag!