Nieuwsbrief 30 april

30 april 2023 9:45

De Nieuwsbrief van zondag 30 april is verzonden, met deze o.a. week aandacht voor:
- Dames 1 officieus kampioen
- Vakantieperiode

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ!

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

30 april 2023

Leuk dat je onze nieuwsbrief leest, blijf hiermee op de hoogte van het laatste nieuws en leuke acties die wij binnen onze mooie sportieve vereniging hebben. Wil jij hier nou ook je steentje aan bijdragen? Neem dan contact op met één van onze bestuursleden of  [email protected]

Excuus voor het feit dat de nieuwsbrief van vorige week twee keer is verzonden. Geen idee hoe dat kan. Mocht er iemand zijn die ons kan helpen met gebruik van VoetbalAssist (oa website) dan verneem ik het graag. Er zijn ongetwijfeld meer gebruikersmogelijkheden. Vind je het leuk? Meld je dan even bij ondergetekende.

Dames 1 Officieus kampioen
De dames van John Slabbens (hoofdtrainer dames) hebben het "geflikt": KAMPIOEN. We gaan het nog op een later officieel moment vieren maar voor nu alvast GEFELICITEEERD dames, trainers, staf en supporters. Een mooie stap voor de damesafdeling.

Vakantieperiode
Op de velden is het wellicht even wat rustiger door de vakantie weken maar achter de schermen gaan de voorbereidingen voor komend seizoen druk verder. Zodra hier meer over te melden is zal dit gedeeld worden.

Inmiddels is door Spurd het E-veld al in onderhoud genomen. Dit veld wordt weer volledig opnieuw ingezaaid etc. Dit gebeurt al vroeg in het seizoen met als doel om ook na de vakantie al weer vroegtijdig een goed veld te hebben. In de wedstrijdplanning heeft Frits hier al rekening meegehouden.

Wil je meer weten over wat er allemaal gebeurt (bijv kleding etc) check dan altijd even onze website.

Namens het bestuur,

Simon Butter