Nieuwsbrief 14 maart

14 maart 2021 13:45

De Nieuwsbrief van 14 maart is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een bericht naar [email protected]

Nieuwsbrief_kopregel2.JPG

14 maart 2021

Beste allemaal,

Afgelopen zaterdag 13 maart waren diverse teams actief in de Super League. Wat een bikkels!!! Regen, hagel, kou en storm weerhield ze niet. Het was maar goed voor de fans dat er geen toeschouwers op het complex mogen komen kijken……

Als er mooie foto’s en filmpjes zijn gemaakt en je wilt deze op onze website, Facebookpagina of op Instagram stuur deze dan naar [email protected]  of whats app deze naar 06-29501248 =fc-Purmerend media.

superleagu.jpg

De mensen die op het terrein zijn geweest hebben kunnen zien dat een van de aluminium pupillen doelen stuk is gegaan. Gelukkig hebben wij Knook Vormgevers in Metaal in Purmerend die ons uitstekend heeft geholpen zodat we allemaal weer kunnen voetballen met een goed en verplaatsbaar pupillen doel.

doel.JPG

knook.JPG

We hopen natuurlijk dat we binnenkort wel weer nieuws krijgen dat we tegen andere verenigingen in competitie verband mogen voetballen. De KNVB heeft hiervoor de Regio Cup in voorbereiding. Wil je hier meer over weten kijk dan hier. Het wachten is op meer versoepelingen.

regiocup.JPG

Jullie hebben gezien dat wij Krav Maga ruimte bieden om buiten te sporten. Sporten en bewegen is voor iedereen belangrijk. Door andere (sport) verenigingen ook ruimte te bieden op ons terrein werken wij daar met zijn allen aan mee. Binnenkort kunnen jullie ook dansgroepen op het terrein zien. Dansschool Natasja van Hees zal dan jullie training met muziek omlijsten…….Op de website en socials zo spoedig mogelijk meer nieuws.

Van belang is om te weten dat we helaas nog steeds geen toeschouwers op het terrein mogen toelaten. Dit weten de gasten ook en zullen dit ook naar de ouders/leden communiceren.

Onze zaalvoetballers weten de weg op vrijdagavond naar het complex van fc steeds meer te vinden. Leuk om te zien dat zij ook weer na lange tijd kunnen trainen/voetballen.

Als laatste willen wij jullie aandacht vragen voor de open selectiedagen van fc. Meld je vriend of vriendin aan om ook bij fc-Purmerend te komen voetballen. Graag gaan we samen op naar het nieuwe seizoen! Heb je een vriend/vriendin die een keer wilt komen meetrainen meld dit dan ook. Dat kan heel vaak geregeld worden. Hebben jullie de videoboodschappen van onze toppers al gezien op Facebook of Instagram? We hebben dus niet alleen voetbaltalent in huis!

selec.png

Voor nu wederom blijf gezond!

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter