Nieuwsbrief 3 april

3 april 2021 8:00

De Nieuwsbrief van 3 april is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

3 april 2021

Beste allemaal,

Dit keer een nieuwsbrief op zaterdag. Normaal gesproken hebben wij op Goede Vrijdag het bekende minischoolvoetbaltoernooi gehad. Helaas voor de tweede keer heeft dit top evenement voor de jongste jeugd geen doorgang kunnen vinden. Jullie hebben gezien dat dit paasweekend de Superleague even een weekend stil ligt. Wel is uiteraard het coronatrainingsschema van toepassing.

Deze week graag even aandacht voor de diverse meldingen op social media. Volg jij ons al op Facebook en Instagram? De afgelopen week zijn er leuke meldingen geweest! Zowel op sponsorgebied maar ook daar worden onze clubnieuwtjes van onze website op gedeeld. Zo blijf je helemaal op de hoogte! Zie hier de twee mooie acties!

Afbeelding3.jpg

Afbeelding2.png

De samenwerking met de verschillende gastverenigingen verloopt uitstekend. Leuke initiatieven om elkaar te helpen. Ook de samenwerking met Spurdfun is erg leuk om te vermelden. Binnenkort is er een springkussen op ons terrein maar ook, echt leuk, bubbel voetbal en meer. Aanmelden is verplicht ivm de registratie! Vooral doen! Klik op de foto en aanmelden is eenvoudig!

Afbeelding1.png

Nu de avondklok verschoven is zijn de trainingstijden weer bijna terug naar normaal. Voor de zaalvoetballers, de vrijdagavond is beschikbaar. Let allemaal op dat je voor 22.00 uur binnen moet zijn. Wees dus op tijd met opruimen en weggaan. Ruim als laatste altijd even de doelen en eventuele afval op dat houdt het allemaal netjes.

Voor het programma van de Super League en indelingen klik dan op het logo. De KNVB heeft een regiocup in voorbereiding zodat we, zodra de coronamaatregelen het weer toestaan kunnen voetballen tegen verenigingen uit de regio. Wil je meer weten kijk dan hier. Zodra hier meer duidelijkheid over is zullen wij jullie ongetwijfeld snel informeren. Fc-Purmerend heeft de teams allemaal ingeschreven.

Afbeelding4.jpg

Als er mooie foto’s en filmpjes zijn gemaakt en je wilt deze op onze website, Facebookpagina of op Instagram stuur deze dan naar [email protected]  of whatsapp deze naar 06-29501248 =fc-Purmerend media.

Verder zijn wij druk bezig met gesprekken met de diverse trainers. Goed te vermelden is dat dit, ondanks dit jaar, erg goed verloopt. Het plezier dat we op de velden zien draagt daar zeker aan bij. We kunnen niet wachten om jullie straks weer in de kantine te verwelkomen.

Voor de agenda’s alvast. Noteer alvast 24 april, later meer info.

Afbeelding5.png

Voor nu fijne Paas!

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter