Nieuwsbrief 11 april

11 april 2021 9:45

De Nieuwsbrief van 11 april is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

11 april 2021

Beste allemaal,

Na een rustig paasweekend wachten we nu weer in spanning af of en wanneer we weer kunnen voetballen met echte tegenstanders. De KNVB gaat in ieder geval door met de voorbereidingen en afgelopen vrijdag zijn de poule-indelingen van de regiocup gepubliceerd. Nieuwsgierig? Kijk dan even op deze link of kijk op voetbal.nl bij je eigen team.

Beter worden als voetballer doe je door hard te trainen en veel te spelen. Mooi om te zien dat diverse talenten dan ook doorstromen, intern naar hogere teams maar ook extern. Een mooi voorbeeld van deze week is Tiago Patricio (JO17). Hij mag bij op trainingsstage bij Telstar. Succes Tiago!

Deze week graag even aandacht voor de diverse meldingen op social media. Volg jij ons al op Facebook en Instagram? De afgelopen week zijn er leuke meldingen geweest! Zowel op sponsorgebied maar ook daar worden onze clubnieuwtjes van onze website gedeeld. Zo blijf je helemaal op de hoogte! Zie hier de drie lopende mooie acties!

Afbeelding3.jpg

Afbeelding2.png

febo.JPG

Voor de agenda’s alvast. Noteer alvast 24 april, later meer info. Inschrijven kan zeker!

Afbeelding5.png

Fc-Purmerend gaat in de voorjaarsvakantie in samenwerking met Spurd en de gemeente meedoen aan een pilot om het sportcomplex open te houden voor de jeugd uit Purmerend. Enerzijds georganiseerd (Spurdfun en Purvak) met leuke activiteiten maar ook vrij kunnen voetballen. Best spannend maar in de praktijk gebeurt dit nu ook al. Als we samen het complex netjes en heel houden is het juist leuk om samen te sporten.

Het zal in de voorjaarsvakantie gebeuren en wij zoeken nog vrijwilligers (tegen tegen vergoeding) op de avonden aanwezig willen zijn voor toezicht, vraagbaak en aanspreken van jeugd. Interesse of vragen? Meld je even bij [email protected]

Spurdfun is nu ook zeer regelmatig op het complex aanwezig met springkussen of sportclinics. Meld je hier aan, as zaterdag (15.30-17.00 uur) staat Archery Tag voor jeugd >13 jaar op het programma! Klik op foto om je aan te melden voor Spurdfun activiteiten.

archery.JPG

Als laatste een bericht van onze "ballenman". De jeugd die regelmatig voetbalt/speelt op onze club zien wij met Derbystar ballen spelen waar wij als vereniging ook mee trainen/voetballen. Dringend verzoek aan ouders en jeugdleden als de bal niet van jou is geef hem ajb terug. Wij missen door de sloot veel ballen en willen ze graag terug.

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter