Nieuwsbrief 9 mei

9 mei 2021 13:00

De Nieuwsbrief van 9 mei is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

9 mei 2021

stem.JPG

Beste allemaal,

Een vliegende start met het stemmen op (klik op de link) "club van het jaar" (makkelijker kunnen wij het niet maken). Bevestig wel je stem! Blijf dit vooral delen en doen!

De afgelopen weken hebben wij het sportcomplex "open" gehad. Vooral met mooi weer was het erg mooi om te zien hoeveel jongeren samen aan het voetballen of spelen waren. Gelukkig is er in deze periode veel goed gegaan! Het was toch wel beetje spannend om het complex "open te stellen".

Ook deze week kunnen wij weer nieuwe trainers melden. Dit keer de JO8 die voor komend seizoen twee enthousiaste dames van onze damesselectie als trainsters krijgen! Succes Michelle en Lotte!

tempImageuwDAuU.jpg

Wil jij ook trainer of trainster worden? Wij zoeken (jeugd) leden die bijv kabouters willen begeleiden op zondagochtend of op woensdagmiddag de 08/09 willen trainen. Nog geen ervaring? Er is begeleiding aanwezig. Een hele mooie stageperiode om ook wellicht in de toekomst je trainersdiploma te kunnen behalen. Vragen? mail Vincent van Genderen ([email protected]). Het is echt leuk om te doen!

Afgelopen week heeft de KNVB ook weer het eea gecommuniceerd met betrekking tot de Regio Cup. Helaas voor de volwassenen zit het er niet meer in dat dit opgestart kan worden. Voor de jeugd is die mogelijkheid er nog wel. Check hier het bericht van de KNVB.

Elke vereniging heeft een "consul" die de velden kan afkeuren in geval onbespeelbare velden. Sinds jaar en dag is dat bij ons Frits Nicolai. Frits wil graag een aantal taken overdragen en wij zijn blij dat Peter Lek (een bekende binnen onze vereniging bereid gevonden te hebben om ingewerkt te worden als consul. Succes Peter!

Interesse om fc-Purmerend als vrijwilliger te helpen? Op heel veel vlakken kan je een (voetbal) vereniging helpen. Denk aan bestuurlijk (bijv secretaris), sponsoring, onderhoud, etc etc. Twijfel je? Wij komen graag in contact met je!

Volg ons ook op Facebook en Instagram en uiteraard op onze eigen website waar ook veel berichten geplaatst worden.

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter