Nieuwsbrief 6 juni

6 juni 2021 10:00

De Nieuwsbrief van 6 juni is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

6 juni 2021

Beste allemaal,

Een groot gedeelte van de jeugd heeft weer kunnen voetballen! Een drukte van belang op de zaterdagochtend. Dank aan de vrijwilligers die alle maatregelen goed in de gaten hebben gehouden. Nog drie mooie weekenden te gaan. Wil je met je team nog iets organiseren en gebruikmaken van de kantine lees dan even goed het bericht van de kantinecommissie.

Afgelopen dinsdag is de online ledenvergadering geweest. WIj zullen snel de besluiten uit de ledenvergadering met jullie gaan delen. Mooie ontwikkelingen op voetbal- en maatschappelijk gebied. Wij gaan jullie zo snel mogelijk informeren echter deze week hebben wij veel werk gehad aan de voorbereidingen van de Regiocup en daardoor beetje achterstand in het kunnen melden van alle activiteiten. Binnenkort daarom nieuws over:

1. Investeringen in de jeugdopleiding (zowel selectie als in de breedte teams)
  2. Zonnepanelen op onze kantine
  3. Led verlichting op kunstgrasvelden
  4. Start 7 tegen 7 team(s)
  5. Nieuwe ledenvergadering (ivm aangepaste begroting irt punt 2 en 3) en statutenwijziging
  6. De unieke sponsoraandacht van Fc

Helaas is een bekend gezicht en belangrijke initiatiefnemer voor de aandacht voor de keepers van fc na 17 jaar gestopt. Lees hier het bericht over clubman Rob Schulte. Het bericht staat ook op onze Facebookpagina zodat je nog een bericht voor Rob kan achterlaten. Wij zullen snel zijn opvolger(s) voorstellen. Hou onze website in de gaten!

rob.JPG

Hierbij ook nog een herhaling van vorige week nav de voorlopige teamsamenstellingen van komend seizoen. Altijd een spannend moment want teleurstelling en blijdschap liggen dan dichtbij elkaar. Het is altijd voorlopig (en in dit coronajaar helemaal) want hoe we komend seizoen kunnen starten is de vraag want er komen en gaan ook leden (ook bij andere verenigingen is er de traditionele druk van teamindelingen).

Wil je lid worden of helaas opzeggen dan kan je dit digitaal doen. Recent hebben wij dit op onze website gecommuniceerd.

Interesse om fc-Purmerend als vrijwilliger te helpen? Op heel veel vlakken kan je een (voetbal) vereniging helpen. Denk aan bestuurlijk (bijv secretaris), sponsoring, onderhoud, etc etc. Twijfel je? Wij komen graag in contact met je!

Volg ons ook op Facebook en Instagram en uiteraard op onze eigen website waar ook veel berichten geplaatst worden.

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter