Nieuwsbrief 3 oktober

3 oktober 2021 10:00

De Nieuwsbrief van zondag 3 oktober is verzonden, met deze keer aandacht voor:
-Week van de Scheidsrechter
-Regenboogtoernooi
-Febo 23 oktober
-Sponsoracties Plus en Vomar
-Grote Clubactie

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

3 oktober 2021

Beste allemaal,

Afgelopen weekend een vol programma gehad en helaas voor onze heren 1 nog niet de eerste punten mee naar huis genomen maar zij krijgen vandaag om 14.00 uur thuis een herkansing onder toezicht van de pupil van de week. Succes en kom vooral kijken.
Onze dames hebben we laten zien dat zij er staan. Een klinkende overwinning! Gefeliciteerd!

week.png

We hebben deze toppers vorige week in het zonnetje gezet. Jullie begrijpen dat deze mensen elk weekend een pluim verdienen. Heb je interesse om ook een keer te fluiten of wil je weer bijgesproken worden op scheidsrechtersgebied dat kan as maandag 4 oktober bij de scheidsrechtersvereniging Waterland :
lkomende maandag 4 oktober 19.30u in het clubgebouw van de SVW aan de van IJsendijkstraat in Purmerend. Aanmelden kan [email protected] je bent welkom!

Komende maand staan er mooie evenementen op het programma. De eerste is het Regenboogtoernooi. op 20 oktober. Check de info en doe mee. Mag met je team maar ook met je vrienden!

regenboog.jpegfebo.jpeg

Op zaterdag 23 oktober staan we in het teken van Febo. Ook weer een evenement om trots op te zijn.

Wil jij ook helpen iets te organiseren voor fc-Purmerend? Dan kan dat altijd! meld je aan en samen kijken wij naar de mogelijkheden om toernooien, evenementen of activiteiten te organiseren. We zijn afhankelijk van de vrijwilligers die dit soort initiatieven oppakken. De ruimte is er! Doe jij ook mee> meld je dan gerust aan bij een van de bestuursleden. Een mailtje naar [email protected] is al voldoende om contact te leggen.

Doe je bij Plus of Vomar je boodschappen help ons dan dmv (Plus, of Vomar (clubcode is FOPU2021). Doe dit vooral!  Bij de Vomar koppel je Klant is Koning kaart aan fc (zie de clubcode).

Daarnaast is de Grote Clubacte van start! Of scan onze club QR code om direct op onze site te komen. De tussenstand is:

gc_qr.JPGgc.jpeg

We hebben mooie prijzen:

prijzen.JPG

Je hebt nog zeker de komende maand om loten te verkopen. In de stand zijn de papieren loten nog niet verwerkt dus alles kan nog!

Geniet samen van het voetbalspelletje en help onze vereniging door positieve aandacht en vooral geef je op om ook te komen helpen!

Heb je leuke foto of film? deel deze op onze socials (klik op logo om verder te gaan):

facebook.pngwhats.JPGinstagram-logo-vrijstaand.png

fc-Purmerend dat zijn wij ❤️💛!

Namens het bestuur

Simon Butter