Nieuwsbrief 10 oktober

10 oktober 2021 13:30

De Nieuwsbrief van zondag 10 oktober is verzonden. Deze keer aandacht voor:
-Interview Bart Hoogland bij RTV Purmerend
-Led verlichting kunstgrasvelden
-35+ competitie
-Voetbalbeelden
-Regenboogweek
-Grote Clubactie

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

10 oktober 2021

Beste allemaal,

Even kort terugkijken op afgelopen week. Ons eerste heeft de eerste overwinning behaald en Bart Hoogland heeft een leuk interview gehouden. Wil je Bart nog even horen over de competitiestart luister dan zijn interview op RTVPurmerend hier. Op 10-10 om 14.00 uur staat de wedstrijd tegen vv Zwanenburg op het programma kom gerust kijken.

Voor de komende week zullen jullie zien dat fc-Purmerend de volgende stap maakt in aandacht voor energiebesparing. De ledverlichting op de kunstgrasvelden wordt aangebracht. Even tijdelijke hinder (ivm veiligheid) worden gedeelten van het veld afgezet. De trainers zijn geinformeerd en na volgende week hebben wij nieuwe verlichting welke ook dmv een app bediend kan worden.

In eerder stadium hebben wij jullie geinformeerd over de start van de 35+ competitie. Wil je ook bij deze toppers horen informeer dan bij [email protected]. Zie hier de stand na twee gezellige en sportieve vrijdagavonden.

Knipsel_12.JPGKnipsel_11.JPG

Vanaf dit weekend hebben we "voetbalinbeelden" op onze velden lopen. Check hier het bericht en jullie zullen Johan vaker zien. Volgen jullie ons al op de diverse socials? Doen hoor!

facebook.pngwhats.JPGinstagram-logo-vrijstaand.pngjohna.jpeg

Komende week staat in Purmerend in het teken van de Regenboogweek "Vanzelfsprekend jezelf zijn" ook fc-Purmerend onderschrijft dit van harte. Wij zullen hier aandacht aan geven dmv vlaggen maar ook het Regenboogtoernooi. op 20 oktober. Check de info en doe mee. Mag met je team maar ook met je vrienden!
regenboog.jpeg

Wil jij ook helpen iets te organiseren voor fc-Purmerend? Dan kan dat altijd! meld je aan en samen kijken wij naar de mogelijkheden om toernooien, evenementen of activiteiten te organiseren. We zijn afhankelijk van de vrijwilligers die dit soort initiatieven oppakken. De ruimte is er! Doe jij ook mee? meld je dan gerust aan bij een van de bestuursleden. Een mailtje naar [email protected] is al voldoende om contact te leggen.

De Grote Clubactie loopt nog deze maand door. Je hebt dus nog even de tijd! We hebben mooie prijzen voor onze Grote Club Actie loten verkopers:
prijzen.JPG

Als je boekje vol is (of je bent klaar met verkopen) van kun je het boekje inleveren in de box die op de bar staat (er staat groot Grote Clubactie op).

fc-Purmerend dat zijn wij ❤️💛!

Namens het bestuur

Simon Butter