Nieuwsbrief 17 oktober

18 oktober 2021 14:30

De Nieuwsbrief van zondag 17 oktober is verzonden, met o.a. aandacht voor:
-'Open' sportcomplex herfstvakantie
-Afscheid Ben Rijser
-LED verlichting
-Grote Clubactie
-'Memory Lane' in de kantine

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

17 oktober 2021

Beste allemaal,

Herfstvakantie of toch niet?

Deze week vakantie maar bij fc-Purmerend gaan heel veel zaken "gewoon" door en mooi om te zien met leuke dingen!

• Wist je dat deze week (maan- tot en met vrijdag) er weer sprake is van een "open sportcomplex"? Van 11.00 uur tot 17.00 uur mag iedereen vrij sporten. Hou het terrein netjes en heel! Uiteraard gaan trainings- en voetbalactiviteiten van fc voor.
  • Wist je dat zondag 24 oktober er een speciale gast is bij het eerste? Ben Rijser neemt na bijna 65 jaar lidmaatschap en trouw supporter van het eerste afscheid. Dit vindt plaats bij de aftrap van de zondag 1 om 14.00 uur.
  • Wist je dat je as woensdagmiddag kan komen kijken bij het Regenboogtoernooi georganiseerd door studenten van het Horizoncollege. Een toernooi in het teken van acceptatie. DZS, Purmersteijn en uiteraard fc hebben zich met aantal jeugdteams aangemeld.
  • Wist je dat de led-verlichting bijna klaar is? Weer een mooie stap in een duurzamer energieverbruik van de vereniging, De lichten worden maandag afgesteld en zijn dan op afstand te in- en uit te schakelen. We houden rekening met de afstelling met onze buren.
  • Wist je dat we zaterdag 23 oktober het eerste FEBO Weidevenne toernooi hebben?
  • Wist je dat de voorbereidingen voor 5 december begonnen zijn? We doen onze best hier weer een uniek feest van te maken.
  • Wist je dat de Grote Clubactie nog doorloopt en je de (volle) boekjes tot eind oktober ingeleverd kunnen worden? De doos staat op de bar. Deze loten tellen uiteraard mee om in aanmerking te komen voor de mooie (team) prijzen.
  • Wist je dat ook wij nog steeds vrijwilligers zoeken? Het aantal enthousiastelingen groeit maar hulp (ook bijv "projectmatig")  blijft noodzakelijk. Denk aan organisatie toernooi, Sinterklaas, onderhoudsklussen, kantine, etc. Meld je aan!
  • Wist je dat Richard Hodde (onze schipper) vorige week 12 ballen uit de sloot heeft gevist? Helaas veel zonder teamnaam of FCP. Verzoek aan trainers om alle ballen van FC te merken zodat ze ook weer teruggeven kunnen worden!
  • Wist je dat nog steeds bij de Plus en Vomar voor fc kunt sparen? Bij de Vomar moet je je klantenkaart aan fc toewijzen. De Plus ontvang je vouchers bij je boodschappen. Vooral doen!
  • Wist je dat de actie van AH uiteindelijk 1500 euro heeft opgeleverd. Ondanks feit dat AH nog niet groot in Purmerend aanwezig was (komt snel verandering in) zijn wij hier heel blij mee! Dank voor jullie hulp!
  • Wist je dat onze sponsorcommissie afgelopen week overleg heeft gehad. Naast de contributie- en kantine inkomsten een hele belangrijke inkomstenbron voor onze vereniging. Meer weten? [email protected] erg leuk om creatief mee te denken en te doen!
  • Wist je dat wij het als bestuur heel erg leuk vinden om heel veel voor jullie te doen en dat we trots mogen zijn op deze toppers? Nel, Hanneke, John, Eric, Brian en Andre geweldig hoe een ieder zich inzet. Dank daar voor. Let wel wij doen het vrijwillig  en het lijkt soms werk ;-). Respect!
  • Wist je dat Nel een goed idee had en dat Jan en Tom de Bake, Alwin en niet de vergeten Jordy van Caspel van Caspelbouw die het een idee van een "memory lane"' prachtig hebben uitgevoerd (nog niet helemaal klaar maar het ziet er nu al prachtig uit). Kom snel even kijken!
  •
 436ce9d6-d689-4f82-8ef6-47fdb9c4f469.jpegc1923009-0ef1-4c50-91fd-19e0523be7b2.jpeg

fc-Purmerend dat zijn wij ❤️💛!

Namens het bestuur

Simon Butter