Wat is Creative DM factory!
What’s in a name? Onze naam zegt namelijk alles over wat wij doen:
Creative: We ontwikkelen Direct Mail concepten waarmee de zintuigen geprikkeld worden door de ontvanger, door iets toe te voegen aan de verwerking van papier. Denk daarbij aan schuifkaarten, luikjes, afscheurbare coupons, geïntegreerde enveloppen, geur, kraslaagjes of peel-off stickers. Technisch beschikken we over machines en de kennis van mensen om iets unieks te maken.
DM: We zijn gespecialiseerd in geadresseerde en gepersonaliseerde uitingen. Op ieder document staat de naam, adres en vaak nog meer persoons gerelateerde informatie. Maatwerk voor iedere ontvanger. En niet alleen door de brievenbus maar ook als email of via social media.
Factory We hebben onze eigen fabriek. Zo hebben we invloed op de kwaliteit, de snelheid van verwerken in het omzetten van de creatieve ontwerpen in een werkelijk tastbaar product. En alles wat we produceren is altijd volledig in Full Color geprint. En we zijn herkenbaar voor iedereen. Wie wel eens post heeft ontvangen van Ziggo, Coca-Cola, Marktplaats, Kika of bijvoorbeeld Makro, dat komt allemaal bij ons bedrijf vandaan. En we maken niet alleen Direct Mail. Ook voor al het drukwerk wat aan een campagne vast zit of voor email-marketing zijn we het juiste adres. We zijn een echt Purmerends familiebedrijf. Ons team bestaat uit 18 professionals die als geen ander weten wat Direct Mail is.
Wat is de reden dat jullie als bedrijf fc Purmerend op de wijze supporten?
De oprichter van het bedrijf is Joop ten Klei. Hij is altijd heel actief geweest in het (jeugd-)bestuur van FC Purmerend. Dit deed hij o.a. samen met Henk Wilms die na deze periode ook jarenlang secretaris is geweest. Dat had er mee te maken dat hun zonen (o.a. George Wilms en Gert-Jan ten Klei) ook bij FC Purmerend voetbalden.
George en Gert-Jan zijn beiden actief bij Creative DM factory. Toen George vertelde dat zijn zoon Duncan, als trainer, voor zijn team de JO-16-1 op zoek was naar een shirt sponsor hadden wij direct iets van: dat gaan we doen. En het logo van Creative DM Factory ziet er super strak uit op het shirt. Daar zijn we erg blij mee. En zo komt met een stukje jeugdsentiment toch weer nieuwe betrokkenheid.