Zaterdag 28 maart 2015: FC Purmerend E4 – EVC E3: 6-1

EVC E3

E-pupillen zaterdag, E4, 3e klasse 13

28 maart 2015 10:00

Alhoewel we begonnen met een hele goede kans voor Shiven was het de tegenstander die de score opende: 0-1. Vervolgens ging een vrije trap van Rico over, een kans van Aram net naast, maar gelukkig was het samenspel van Tim, Aram en Shiven goed genoeg om de 1-1 te noteren. Nadat Rico goed zijn lichaam in de strijd gooide kon hij een goede pass op Nick afgeven maar die wist helaas geen doelpunt te scoren. Diezelfde Nick gaf later een goede pass op Taha maar ook daar werd niet uit gescoord. Jamie moest af en toe nog een GR verrichten (Goede Redding) en vlak voor rust werd het dan toch nog 2-1 voor onze boys nadat Nick een goede pass op Aram gegeven had.

Na rust begonnen we met een goed schot van Wout en even later kwam een corner van Rico in een soort kluts terecht waaruit Tim 3-1 scoorde.  Martijn kreeg het daarna op de heupen en wist na een mooie solo de 4-1 te noteren.

Intussen hadden wij langs de lijn de foute weerberichten van Buienradar er nog eens op nageslagen, de reden van de file op de A7 achterhaald en een flink aantal vrachtwagens van de Action geteld – en dat allemaal tijdens de wedstrijd!

En toch niks gemist, want uit een corner van Rico wist Aram de 5-1 te scoren en even later, weer uit een corner van Rico, kon Taha hetzelfde doen en de stand op 6-1 brengen.

Man of the Match deze keer: Barry! Want … in het elftal was het moeilijk deze keer, velen kwamen in aanmerking, enkelen minder of niet, maar ... omdat Tim zo goed speelde, zonder zijn vader erbij ... vandaar.

Tot volgende keer.