1e beker wedstrijd van het nieuwe seizoen.

Purmersteijn D3

... (schot)
Jari Pieterse (penalty)

D-pupillen, D3, Groep 2 52

23 augustus 2014 12:00

We hadden voor deze wedstrijd geen trainer meer. Gelukkig wou Marco Korff (trainer D1) ons uit de brand helpen.
Het regende en het onweerde maar niet boven het veld dus de wedstrijd mocht doorgaan.

De D3 startte meteen goed. Onze nieuwe jongens Tobias (keeper) en Hugo deden goed mee en lieten zien dat zij van meerwaarde zijn voor deze D3. De tegenstander (1e jaars D'tjes) werden terug in de verdediging geduwd en na de 1e de beste rebound schoot Duncan via een volley de 0-1 binnen.
Daarna ging het snel via een corner van Jarie kon Rick van dichtbij inkoppen 0-2.
Nog voor de rust werd er 2 keer gescoord. De 3-0 kwam uit een goede combinatie tot stand 0-3 Gijs. De 1-3 kwam door een misverstand op het middenveld, waarna de linkerspits van Purmersteijn fraai scoorde.  Tobias was geklopt op lengte.
Na de limonade en donder speech van Marco gingen onze jongens weer fris de wei in. Het was inmiddels gestopt met regenen dus Duncan kon doen waar hij met zijn lange lichaam goed in is, sla-lommen. Echter de tegenstander kon hem niet goed volgen, consequentie een tackel die te laat was. De gekregen penalty werd gedecideerd door Jarie ingeschoten 1-4.

Daarna hadden we nog wel kansen maar we konden het net niet meer vinden.
Een leuk en goed begin van het voetbal seizoen onder de voortreffelijke leiding van Marco Korff.
Namens het gehele team bedankt voor het invallen Marco!