Team-informatie

Welkom op de teampagina van de MO19-1 van FC Purmerend!

15 februari 2020
De MO19-1 nam het op tegen DSS, een spanende wedstrijd tussen de nummer 1 en 2 van de competitie! Twee teams die niet voor elkaar onder deden en die er van begin tot het einde een mooie wedstrijd van maakten. De gelijk opgaande strijd werd ook uitgedrukt in de eindstand: 1-1!

8 februari 2020

Thuis tegen KFC, de winnaars van de eerste seizoenshelft, waar wij 2x van verloren.
De meiden waren zeer gedreven, met tips van Dennis (Hasan geniet van vakantie in Egypte) werd er meteen druk gezet.
Door goed teamwork maakte Julia de 1-0. Danique hield knap een paar ballen tegen! Na rust, door een vrije trap van afstand, werd het 1-1. Gelukkig bleven onze meiden hun taak goed uitvoeren. Na een afgekeurde goal door buitenspel volgde daarna hands in het strafschopgebied (goed doorgaan van Felicia), waar Florien de 2-1 mooi inschoot.
Erna bracht Shana rust in het veld en op de bank door de 3-1 binnen te schieten.
Annelot, Maaike, Lisa en Iris (met daarbij ook Timber en Megan) hielden achterin alles onder controle, en middenvelders Feline, Nikki, Do en Luca werkten hard. Goede teamprestatie vandaag! Volgende week de uitwedstrijd tegen koploper DSS.

25 januari 2020
De MO19-1 thuis tegen DWOW-O19. Een oOnbekende tegenstander, maar wij weten dat wij kunnen voetballen. We besloten de eerste helft meteen druk te zetten, wat erin resulteerde dat we met goed voetbal vier doelpunten wisten te maken. We gingen de rust in met 4-0. De 2e helft werd er wat minder druk gezet, maar volgde toch nog de 5-0, die goed werd uitgespeeld. Goed gedaan meiden, complimenten aan jullie!

18 januari 2020
Vandaag eerste competitie wedstrijd van de MO19-1 tegen Winkel. Eerste helft begon niet lekker, 1-0 achter, maar na 30 minuten kwam de 1-1. Langzaam aan kregen de meiden de overhand en werd het nog voor de rust 2-1. Na de rust meer druk op de tegenstander, ze kwamen niet meer over de middenlijn. We konden uitlopen naar een verdiende 4-1 overwinning.