scheidsrechters

Spelregelwijzigingen.
Voor de spelregelwijzigingen klik hier

Beste leider/trainer,

Als je je team-scheidsrechter(s) en assistent-scheidsrechter(s) intern wil laten opleiden, laat dit aan mij per mail weten.
Met vriendelijke groet,

Ramon Parmessar.
Scheidsrechters-coördinator FC Purmerend.
Mobiel nr. 06 55516631

Beste trainer/leider,

Wij gaan dit seizoen een en ander digitaal proberen en hiervoor heeft u uw mobiele telefoon nodig (met een tablet lukt ook). Elk categorie krijgt een eigen app-groep. Letop; de app-groep mag puur informatief worden gebruikt. Begin niet gelijk de groep te verlaten, maar help ons iets nieuws op te zetten.
Wat kan vanuit de app-groep:
Een speler lenen, je team-scheidsrechter achter je wedstrijd laten zetten, je team-scheidsrechter delen met een ander team, of van een ander team scheidsrechter proberen te lenen, een nieuwe scheidsrechter aanmelden, mededelingen vanuit de commissie {spelregellezingen}. Wij kunnen zo nog tijdje doorgaan. Ik zou zeggen ga het een seizoen uitproberen.

De gegevens worden opgehaald...
Er zijn geen wedstrijden gevonden. Pas de filteropties aan of gebruik een groter datumbereik

{{dict.datum;}}