Technische zaken

05-11-2022

VoetbalZaken zoekt jou!

Wij zijn op zoek naar versterking voor in ons ambitieuze VTZ team. Wij zoeken jou!

Fc Purmerend is een ambitieuze voetbalvereniging gelegen in de Weidevenne van Purmerend. Opgericht in 1926 aan de Wagenweg en na jaren aan de Flevostraat gevoetbald te hebben begin 2000 verhuisd naar de huidige locatie langs de A7. Inmiddels telt Fc Purmerend ruim 900 leden, verdeeld over meerdere seniorenelftallen en juniorenelftallen met daarnaast nog een groeiende pupillenafdeling die ontstaat uit onze kaboutergroepen. Fc Purmerend is er trots op dat wij een van de eerste voetbalverenigingen met een meiden- en vrouwenafdeling zijn, begin midden jaren 70. Op dit moment is de meiden- en vrouwenafdeling in de regio een van de grootste.

Wat doen wij als coördinatoren van Voetbal Technische Zaken

• Toezien op uitvoering ons jeugdbeleidsplan.
  • Contact hebben met trainers & teams die onder je vallen over hoe het gaat, of er nog zaken zijn waarde ze hulp nodig hebben?
  • Spelen er problemen dan proberen wij die als coördinator op te lossen, dat doen wij samen met elkaar.
  • Overleg/contact met wedstrijdsecretaris
  • Overleg/contact met Hoofd jeugdopleidingen over eventuele talenten
  • Aanspreekpunt voor een nieuw team zodat je een team op weg kan helpen waarbij je ze wegwijs maakt over de club, het trainen het spelen van een wedstrijd het materiaal, het verzamelen de voetbal app, etc

Onze vereniging begeeft zich in een positieve ontwikkeling waarbij wij aandacht hebben voor onze jeugd en concrete opzoek zijn naar een coordinator voor de JO11/JO12 lichting. Maar wensen binnen onze fantastische groep zijn bespreekbaar, want...

Dit doe je niet alleen maar dit doe je samen met ons Sander, Anand, Jill, Joost, Shanna, Rob,  Danique, Madelon, Bianca, Edwin, Maarten, Dave en ondergetekende

Wij hebben het leuk en gezellig met elkaar, so join us. Wij verdelen ook de teams onderling zodat het qua tijdsbesteding goed te doen is.

Heb je vragen over deze leuke functie binnen FC benader ons , dan leggen wij het graag uit.

FC Purmerend dat zijn wij maar vooral met elkaar!

Contact: Arjan Bolte

Coördinator VTZ