Wedstrijdsecretaris

05-11-2022

VoetbalZaken zoekt jou!

Wij zijn op zoek naar versterking voor in ons ambitieuze VTZ team. Wij zoeken jou!

Fc Purmerend is een ambitieuze voetbalvereniging gelegen in de Weidevenne van Purmerend. Opgericht in 1926 aan de Wagenweg en na jaren aan de Flevostraat gevoetbald te hebben begin 2000 verhuisd naar de huidige locatie langs de A7. Inmiddels telt Fc Purmerend ruim 900 leden, verdeeld over meerdere seniorenelftallen en juniorenelftallen met daarnaast nog een groeiende pupillenafdeling die ontstaat uit onze kaboutergroepen. Fc Purmerend is er trots op dat wij een van de eerste voetbalverenigingen met een meiden- en vrouwenafdeling zijn, begin midden jaren 70. Op dit moment is de meiden- en vrouwenafdeling in de regio een van de grootste.

Wat doen wij als wedstrijdsecretaris van fc Purmerend?

Verantwoordelijk voor het hele wedstrijdgebeuren en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB.

• 1e contactpersoon voor ouders bij nieuwe inschrijvingen, vragen en aanmeldingen voor proeftrainen, indelen in overleg met VTZ en administratieve afhandeling in Sportlink.
  • Begeleiding teams bij contacten met de KNVB, het invoeren van uitslagen van thuiswedstrijden en het afgelasten of verplaatsen van wedstrijden
  • Communicatie met trainers, leiders en begeleiders betreffende ontwikkelingen binnen FC Purmerend, de KNVB en afgelastingen van thuis- en uitwedstrijden.
  • Organiseren van nieuwe teams in samenwerking met VTZ, inplannen teambijeenkomst, introductie binnen de club en het voetbal, opstellen team-apps etc.
  • Indien nodig bijhouden van wachtlijsten per jaargroep en verzameling ledenlijsten per jaargroep.
  • In de brede zin is de wedstrijdsecretaris de verbinder tussen de teams en de overige vrijwilligers binnen de club.

Onze vereniging begeeft zich in een positieve ontwikkeling waarbij wij aandacht hebben voor onze jeugd en concreet opzoek zijn naar een wedstrijdsecretaris voor de JO11/JO12 lichting. Maar wensen binnen onze fantastische groep zijn bespreekbaar, want...

Dit doe je niet alleen maar dit doe je samen met ons Sander, Anand, Jill, Joost, Shanna, Rob,  Danique, Madelon, Bianca, Arjan, Maarten, Dave en ondergetekende

Wij hebben het leuk en gezellig met elkaar, so join us. Wij verdelen ook de teams onderling zodat het qua tijdsbesteding goed te doen is.

Heb je vragen over deze leuke functie binnen FC benader ons , dan leggen wij het graag uit.

FC Purmerend dat zijn wij maar vooral met elkaar!

Contact: Edwin van Piggelen
wedstrijdsecretaris Onderbouw JO8-JO10