Vacatures

Wedstrijdsecretaris

05-11-2022

WEDSTRIJDSECRETARIS J/M

Vind jij het leuk om (achter de schermen) zorg te dragen voor een geoliede “machine”?

De administratieve organisatie achter alle wedstrijden, inschrijvingen en teamindelingen is een basisvoorwaarde voor een goed functionerende vereniging. Daarbij staan wij als club voor plezier, ontwikkeling en zijn wij ambitieus. Zowel voor de breedte als selectie-afdeling is er de mogelijkheid om van het geliefde spelletje voetbal te genieten.

Om de groei van fc Purmerend in goede banen te leiden zijn we daarom op zoek naar de uitbreiding van ons team van wedstrijdsecretarissen.

Tegenwoordig gaat veel digitaal en is het belangrijk dat je de vrijwilligers goed informeert over de (digitale) mogelijkheden die er zijn. Maar onderaan de streep valt of staat de punctualiteit en inzicht van de wedstrijdsecretaris.

Je bent als wedstrijdsecretaris verantwoordelijk voor:

• Verantwoordelijk voor de hele wedstrijdadministratie en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB.
  • Publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden. Uitvoeren van besluiten van de KNVB en verantwoordelijk voor de correspondentie van de competitiewedstrijden.
  • Zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en toernooien en verantwoordelijk voor de veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein.
  • Het doorgeven van alle wedstrijd- en trainingsinformatie aan de trainers en leiders. Het tijdig doorgeven van afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en samenwerking met de consul.
  • Controleren en tijdig verzenden van de ingeleverde wedstrijdformulieren en de eventueel bij te voegen strafrapporten.
  • Het organiseren van oefenwedstrijden en treedt coördinerend op bij toernooien.
  • Contacten onderhouden met wedstrijdsecretarissen en trainers van damesafdeling. Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake strafzaken.

Wat levert het je op?

Het is een voor ons essentiële vrijwilligersfunctie waar je door coördinatoren, trainers en leden enorm gewaardeerd wordt om jouw activiteiten binnen de club. Zonder jouw inbreng is er simpelweg geen team, geen wedstrijd of toernooi.

Neem contact op met Brian van Gils (bestuurslid voetbaltechnische zaken) en Nel Persenaire (algemene voetbalzaken).

[email protected] en [email protected]

4d2ce10e-0b60-440f-a621-a2971215ad90.JPG