Vacatures

Kledingbeheer

11-03-2023

Kledingcommissie

Wil jij ook dat iedereen er netjes en goed bij loopt?

Vind je het leuk om samen met anderen iets te regelen?

Onze vereniging bestaat uit veel voetballers, trainers en vrijwilligers. Doel is samen te kunnen sporten en plezier hebben. Dit doen wij in onze clubkleuren zodat we wekelijks competitief bezig kunnen zijn. Met ingang van seizoen 2023-2024 hebben wij een nieuw clubtenue. Tevens willen wij iedereen, tegen zo laag mogelijke kosten, er netjes en hetzelfde bij laten lopen (op de trainingen en wedstrijddagen). Daarom hebben wij voor alle veldspelers/speelsters nu een kledingfonds. Je “huurt” allemaal van de club (goedkoop en eenduidig).Lijkt jou het leuk samen met anderen de regie over het kledingfonds te hebben dan vragen wij je om  snel te reageren. Wat betekent dit?

Je werkt in een leuk team samen

• Je zorgt voor de juiste aantallen (shirts/broeken etc). voorraden zijn op fc.
  • De uitgifte vindt plaats aan begin van het seizoen.
  • Je hebt samen met de commissie de administratieve registratie in handen
  • Je hebt kennis van Office (voornamelijk excel)
  • Je kunt veel vanuit huis achter de pc regelen. Echter de daadwerkelijke uitgifte vindt fysiek op fcplaats.
  • Je vindt het leuk dat alles goed geregeld is en hebt daar een dienstverlenende rol Wat levert het je op?
  • Het is een vrijwilligersfunctie waar je "blij"' van wordt. Je krijgt er veel (nieuwe) contacten door en het biedt jou ook de mogelijkheid je verder te ontwikkelen.
  • Neem contact op door te mailen naar [email protected] (kledingfonds?) kan nog mailadres laten aanmaken.
  • Vragen? Bellen kan ook met Brian van Gils of Simon Butter

Reageren op de vacature