Interne Talentendag bij fc Purmerend

21 maart 2022 13:15

Schrijf je via de onderstaande link in voor de Interne Talentendag van fc Purmerend!

Deze Talenten dag is bedoeld voor interne spelers/speelster uit onze breedteteams. Voor jeugdteams jongens en meisjes t/m O12. Zo krijgt iedereen de mogelijkheid zichzelf te laten zien en wie weet volgend seizoen hun talent te ontwikkelen binnen onze selectieteams. Na inschrijving zal ons scoutingsteam contact opnemen en zal er een datum bepaald worden wanneer deze dag plaats gaat vinden.

LET OP! Voor de Interne Talentendag staat dus nog geen datum vast!

Wij kijken uit naar jullie komst! Mochten er op voorhand al vragen zijn neem dan contact op met [email protected]

Dave Huisman
HJO fc Purmerend