Nieuwsbrief_woensdag_24_apr24.JPG

Nieuwsbrief_zondag_14_apr24.JPG

Nieuwsbrief_zondag_7_apr24.JPG

Nieuwsbrief_zondag_31_mrt24.JPG

Met trots delen wij mee dat Maartje Koelstra van onze JO10-1 is geselecteerd door Telstar!

30 november 20:00  Dit bewijst eens te meer dat de meiden van FC Purmerend opvallen met hun talent en inzet. 💪⚽️ Bij FC Purmerend onderscheiden we ons in heel Noord-Holland met een schat aan vrouwelijk talent. Onze club is een broeinest voor talentontwikkeling en een stap hogerop maken. De toewijding van onze speelsters is ongeëvenaard, en het is geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelen en excelleren. meer »

343x gelezen

Interne Talentendag bij fc Purmerend

21 maart 13:15  Schrijf je via de onderstaande link in voor de Interne Talentendag van fc Purmerend! Deze Talenten dag is bedoeld voor interne spelers/speelster uit onze breedteteams. Voor jeugdteams jongens en meisjes t/m O12. Zo krijgt iedereen de mogelijkheid zichzelf te laten zien en wie weet volgend seizoen hun talent te ontwikkelen binnen onze selectieteams. Na inschrijving zal ons scoutingsteam contact opnemen en zal er een datum bepaald worden wanneer deze dag plaats gaat vinden. meer »