Registratie

Registeren/inloggen kan hier:

Door u te registreren voor de vrijwilligersregistratie, gaat u (de vrijwilliger) ermee akkoord dat uw persoonlijke gegevens worden verwerkt voor registratie- en afhandelingsdoeleinden en om u informatie te sturen in verband met de taken welke u als vrijwilliger uit gaat voeren.

Alle persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt in overeenstemming met de huidige EU-wetgeving inzake gegevensbescherming (AVG) en zullen niet worden bekendgemaakt aan een derde partij (en al zeker niet zonder de schriftelijke toestemming van de vrijwilliger).

Deze gevraagde gegevens worden verzameld als basis doel gegevens voor het kunnen uitoefenen van een vereniging. Als u de gegevens die zijn vermeld als “verplicht” niet indient, kunnen we uw registratie niet voltooien. In een dergelijk geval verzoeken wij u een mail te sturen naar [email protected] en [email protected] om uw bezwaar kenbaar te maken.

U kunt, na uitschrijving, een verzoek indienen om uw gegevens te laten verwijderen ([email protected] of [email protected], maar u kunt zelf deze gegevens ook verwijderen. De on-line registratie / vrijwilligers module heeft een uitschrijf mogelijkheid.

Let wel: tijdens de actieve lidmaatschap is de registratie als vrijwilliger/uitvoering van een veprlichte taak een verplichting van elk lid (of uit te voeren door een ouder van een lid).

Voor uitleg hoe te registeren als vrijwilliger en om als zodanig een taak in te plannen, klik op de volgende link: vrijwilligersregistratie