ClubTV

Sinds januari 2021 heeft fc Purmerend haar eigen ClubTV. Via de prachtige schermen in de kantine, bestuurskamer en de kleedkamergang voorziet de club haar leden en gasten van een fraai staaltje infotainment. Clubnieuws, wereldwijd voetbalnieuws, programma, standen, eigen video’s en nog veel meer.

ClubTV bestaat uit kantineTV, bestuurskamerTV, barTV en kleedkamerTV.

Een ideale manier voor u als sponsor om onder de aandacht te komen van een groot publiek dat wekelijks de kantine bezoekt, voor, in de rust en na de wedstrijd. Fc Purmerend kent 900 actieve leden met daaromheen ruim 100 vrijwilligers, families en gasten van de tegenstanders die de kantine bezoeken. Om de bezoekers van de kantine te vermaken, kunt u uw full screen sponsorboodschap, tijdens het bekijken van ClubTV, met onze bezoekers delen via de schermen.

15cc13b8-d178-4968-8693-43fa8ec6c3a9.JPG

79353396-cd4b-4805-9e3e-e9bb0de51a74.JPG