Mylife

Met de nieuwe versoepelingen zijn wij blij te melden dat naast het sporten in teamverband ook de sportscholen weer open zijn. Nu het voetbalseizoen ten einde raakt hebben wij samen met Mylife Purmerend iets leuks voor onze leden. Leden van fc Purmerend kunnen bij Mylife Purmerend een lidmaatschap aanvragen met een aantal voordelen.

Leden van fc Purmerend ontvangen bij hun lidmaatschap MyLife:

• vanaf 14 jaar
    Geen inschrijfkosten
  • Gratis persoonlijke begeleiding van zeker 6 afspraken in 12 weken op het gebied van prestatieverbetering sportspecifiek voetbal.
  • Gratis IN-BODY meting
  • Toegang tot de MyLife app -> Trainingsschema, lichaamsmeting.
  • Toegang tot de groepslessen.
  • Toegang tot online platform MyLife Home.

Voor onze leden de kans om tijdens de zomerstop fit te blijven en nog sterker terug te komen. Mocht je vragen hebben kun je terrecht bij [email protected]

mylifeflyer.jpg