Onze commissie

Welkom op de webpagina van de Sponsorcommissie van FC Purmerend.

Bent u een ondernemer met ambitie? Bent u op zoek naar meer naamsbekendheid in Purmerend en in het bijzonder in de wijk Weidevenne? Dan kunt u via de Sponsorcommissie van FC Purmerend ongetwijfeld vinden wat u zoekt.

Als vereniging met 900 leden, brengen wij u als ondernemer wekelijks in contact met onze leden (consumenten) die FC Purmerend een warm hart toedragen of consumenten van bezoekende teams die op bezoek komen in deze nieuwe wijk van Purmerend.

Op deze pagina vindt u iets over het sponsorlidmaatschap en over de overige mogelijkheden die wij u te bieden hebben.

Klik op het overzicht van de sponsormogelijkheden

We vertrouwen erop met onze mogelijkheden uw interesse te wekken en zien u graag binnenkort als sponsor langs de lijn terug.

Met vriendelijke groeten,

De Sponsorcommissie van FC Purmerend