Zwerfafval

De Commissie zwerfafval is een bijzondere commissie. Iedere maandagochtend worden wij vanuit de Prinsenstichting geholpen met het leeghalen van de vuilnisbakken, het opruimen van het zwerfvuil en het aanvegen van de kleedkamers. De groep die dat doet bestaat uit de volgende mensen:
Barry
Dennis
Jaap
Peter
Sander
Wim
En de voor ons allen bekende Vincent. Vincent is natuurlijk veel vaker op onze vereniging te vinden.

Dat alles onder begeleiding van Ton Hageman die de jongens coacht en aanstuurt.

Voor degene die dat niet weten, de Prinsenstichting biedt zorg en ondersteuning aan mensen met een verstandelijke beperking.

Laten wij allen Ton en zijn jongens helpen door geen afval op het terrein achter te laten.

Na de verdiende zomervakantie start de groep op 26 augustus 2019 weer met de werkzaamheden.

Heb je vragen of suggesties, laat het weten en stuur dan een bericht naar: