De Voetbalfabriek

HET VOETBAL(VIRUS) WINT!

Na een aantal geslaagde teamuitjes van FC Purmerend bij De Voetbalfabriek besloten wij de handen ineen te slaan. Het resultaat? Een unieke samenwerking die juist in deze tijd hard nodig is.

Leden van FC Purmerend kunnen vanaf nu met 10% korting naar De Voetbalfabriek voor een super gaaf teamuitje of kinderfeestje.

Naast een leuk uitje helpen ze daarmee ook nog eens de club financieel. 25% van de entree komt namelijk ten goede van de clubkas. Een win-winsituatie voor de club, leden en De Voetbalfabriek. Een samenwerking waar wij enorm trots op zijn!

voetbalfabriek_banner.jpg

Reserveer via https://de-voetbalfabriek.nl/reservatiesysteem/ en stuur een mail naar [email protected] .

Namens De Voetbalfabriek en de Sponsorcommissie,

Pim Overtoom & Brian van Gils