Kledingcommissie

Onze vereniging kleedt zich vanaf seizoen 2023/2024 in het nieuw en zelfs het logo zal in een nieuw jasje stralen op de borst, want...FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ💛❤️!

Onze club staat voor uitstraling en daarom is het belangrijk dat onze leden representatief voor de dag komen bij thuis- en uitwedstrijden. Maar hoe stijlvol is het als tijdens de training je allemaal in hetzelfde outfit traint, twee en zelfs wel drie keer in de week. Onderweg naar een tegenstander waarin de spelers allemaal aankomen in hun fc Purmerend outfit, dat straalt wat uit, je staat direct 0-1 voor! Het zorgt voor uniformiteit en binding binnen het team, want fc Purmerend, DAT ZIJN WIJ!

Het wedstrijdshirt, de wedstrijdbroek en het presentatiepak dat alle leden verplicht in het weekend dragen en niet in trainen, wordt beschikbaar gesteld door de vereniging via het kledingfonds. Ieder lid komt er dus mee aan bij de club en zal er ook in verschijnen naderhand in de kantine of vertrekken. muv extreme hitte zal de broek een uitzondering zijn.

Vragen mbt uitlevering van deze items kunnen gesteld worden via [email protected].

Indien er vragen zijn voor het sponsoren van de eigen teams met betrekking tot doordeweekse trainingskleding, jassen, tassen en andere assecoires? Neem dan contact op via [email protected]