Afwezigheid

Je was ingeroosterd, of door zelf inroostering of automatisch (omdat deadline voor zelf-inroostering inmiddels verstreken is), maar je bent niet komen opdagen.

Neem aub zo snel mogelijk contact op met de vrijwilligerscoördinator door een mail sturen naar [email protected] met uitleg van niet komen opdagen.

In principe zou je (of het lid waarvoor je de vrijwilligers of veplichte taak zou uitvoeren) een schorsing van 1 of meerdere wedstrijden opgelegd kunnen krijgen door het bestuur. De ontvangen uitleg zou (!) dit kunnen wellicht voorkomen.

Sowieso zal er opnieuw ingeroosterd moeten worden, bij voorkeur middels zelf-inroostering.