Voetbal Academie Noord-Holland

vanh.jpg

FC Purmerend en Voetbalacademie Noord-Holland komend jaar partners

De eerste kennismaking is a.s. zaterdag 9 mei als er een clinic is voor alle jeugdleden (t/m 12 jaar). Mooi te zien dat er zoveel enthousiasme is, want er zijn inmiddels 137 leden ingeschreven! Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar. In verband met Covid 19 zijn wij gemaximeerd voor wat betreft het aantal plaatsen.

Voetbalacademie Noord-Holland stelt zich alvast voor:

Voetbalacademie Noord-Holland is opgericht door Dave Huisman, Daniel van Son en Raymond Dekker. Alle drie hebben zij een historie bij FC Purmerend.

Dave Huisman maakt op dit moment furore als trainer/coach in de eerste divisie JO19-1 en wil zijn kennis en kunde overbrengen naar de academie.

Daniel van Son heeft na zijn tijd bij FC Purmerend de stap gemaakt naar FC Utrecht en heeft alle jeugdelftallen doorlopen tot aan Jong FC Utrecht. Na 64 wedstrijden in het betaalde voetbal bij FC Volendam heeft hij gekozen voor een maatschappelijke carrière. Hij komt op dit moment in de tweede divisie uit voor Koninklijke HFC en zal zich volledig storten op de academie.

Raymond Dekker is een goede bekende van FC Purmerend. In het verleden heeft hij bij ons verschillende meisjesteams getraind. Met zijn Fitvak A diploma is hij het laatste puzzelstukje van de academie.

Op zondag 31 mei start de eerste sessie.

Met de kortingscoupon die wij als kennismaking hebben geïntroduceerd krijgen jullie nu €7,50 korting. Onthoud dat de kortingscoupon (fcpurmerend) alleen voor leden geldig is. Dit wordt bij de start gecontroleerd.

Daarnaast ontvangen jullie ook een gratis trainingstenue van de academie.

Ga naar de website van Voetbalacademie Noord-Holland om jouw ticket te bemachtigen, want er is maar plek voor 75 spelers.

Wij hopen dat zoveel mogelijk FC Purmerend leden zich gaan inschrijven!

Met een sportieve groet,

Dave Huisman, eigenaar/uitvoerder Voetbalacademie Noord-Holland

Simon Butter, voorzitter FC Purmerend / Brian van Gils Bestuurslid Voetbal Technische Zaken

f89ee12d-7e8b-497e-b8a7-fa7787d83c85_thumb840.jpg