FCP FIFA kaart

FC Purmerend en Monkey Cards komen voortaan met FIFA Voetbalkaarten in de bekende designs. Ook zijn alle kaarten in metallic, wat de kaarten nog unieker maakt. Het is vanaf heden ook mogelijk om mini-voetbalkaarten aan te schaffen van zowel persoonlijke kaarten of van echte voetballers.

Ben je nog op zoek naar een leuk verjaardagscadeau? Bestel dan een unieke voetbalkaart voor je (klein)zoon, (klein)dochter, vriend, vader, moeder, opa of oma.

Maak je kaart als volgt:

1. Ga naar www.monkey-cards.com
  2. Selecteer een kaartsoort
  3. Selecteer de grootte
  4. Upload een foto (wij bewerken de achtergrond uit de foto, hoe hoger de resolutie des te mooier de foto)
  5. Voer de Algemene kaartscore in
  6. Selecteer de positie
  7. Selecteer een land
  8. Selecteer een club
  9. Voer je naam in
  10. Vul de statistieken in
  11. Vul de code: FCP51 in voor een korting van 10%

FC Purmerend Voetbalkaart
Gedurende het seizoen maken we in samenwerking met Monkey Cards een FC Purmerend voetbalkaart in 3 designs. Als lid kun je online stemmen op de kaart die je het mooiste vindt en de winnende kaart zal gedurende een korte tijd exclusief beschikbaar zijn.

Alle leden van FC Purmerend hebben recht op een korting van 10%. Gebruik de code: FCP51

Veel plezier met jouw FIFA voetbalkaart.

De Sponsorcommissie

Jennifer_Man.jpg

Jennifer Man - Ik ben Jennifer en ik speel bij de vrouwen van FC Purmerend. Ik ben 17 jaar oud en zit nu al 10 jaar op voetbal bij FC Purmerend. Ik kwam bij FC Purmerend door schoolvoetbal. Vanaf het moment dat ik op de club kwam, voelde ik al meteen dat er een leuke sfeer was. Ook vond ik de sport zelf super leuk. De meidenafdeling op FC Purmerend is echt geweldig. Ik ben nog vrij jong om in de vrouwen te zitten, maar het leeftijdsverschil maakt echt niet uit, want ik ben helemaal in de groep opgenomen.

Tim_Groes.jpg

Tim Groes - Ik vind het een leuke club, gezellig, met veel vriendjes en het is lekker dichtbij.

Sonny_Roest.jpg

Sonny Smit - Ik heb het naar mijn zin omdat wij bij de selectie een super leuke groep hebben. Samen met vrienden speel, veel potentie hebben om beter te worden als team voor eventueel promotie. Deze actie net zoals de vele goede dingen die nu gebeuren bij FC Purmerend juich ik toe!

Hailey_Hilst.jpg

Hailey Hilst - Omdat FC Purmerend een grote club is, kun je in een team spelen dat bij jouw niveau past en kun jij je ook verbeteren.

Peter_Dimmendaal.JPG

Peter Dimmendaal - Unieke club binnen Purmerend op een schitterende locatie. Mooie plek om een hoop andere ondernemers te treffen onder het genot van alles in een gezellig clubhuis! Help FCP naar de top!

Dennis_Tevreden.jpg

Dennis Tevreden - Ik vind het leuk bij FC Purmerend omdat er veel aandacht wordt besteed aan de jeugd. Het sporten, voetballen en plezier staan voorop bij FC Purmerend.

Simon_Butter.jpg

Simon Butter - Voetballen is leuk en samen met je FC-vrienden nog leuker. FC biedt kansen om je voetbalkwaliteiten te ontwikkelen in een prettige sfeer. Mooie jeugdherinneringen aan voetballen en kansen krijgen bij FC maken het voor mij leuk.

Fardau_van_Gils.jpg

Fardau van Gils - Ik voetbal graag bij FC Purmerend omdat ik het bij de club gezellig vind, wij een leuk team hebben en ik ook veel mensen daar ken. Ik kan ook heel veel leren van de trainingen om beter te worden.

image0.jpeg

Eind vorig seizoen FIFA kaart (JO11-1) van ons team aan trainer Hans gegeven. Nu dus ermee op de foto, op weg naar een kans straks te shinen langs de velden!

FC Purmerend, volgens de boys de gezelligste, beste, meest bekende, leukste en meest talentvolle club! We komen altijd thuis met de beste energie!

Groetjes JO13-4