Kledingcommissie

Onze vereniging kleedt zich vanaf seizoen 2023/2024 in het nieuw en zelfs het logo zal in een nieuw jasje stralen op de borst, want...FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ💛❤️!

Inmiddels heeft iedereen dit kunnen zien en lezen. De vervolgstappen zijn en worden nog gemaakt. Hierbij treffen jullie meer praktische informatie aan want dat het kledingfonds "leeft" is wel duidelijk geworden.

Goed om te weten is dat er een uitgebreid reglement is waar je veel of het kledingfonds kunt lezen. Doe dit ook want het succes hangt wel af hoe jullie als individueel lid van de vereniging met de verstrekte kleding omgaat. Je bent wel verantwoordelijk voor de kleding!

Lees HIER het reglement en voorwaarden.

We hebben met [email protected] een mailadres voor vragen mbt de uitlevering en vervolg. Goed om te weten dat de grote bestelling half augustus wordt verwacht. Hoe en wanneer uitgeleverd gaat worden is dus nog NIET bekend maar wordt spoedig zodra bekend, ook gedeeld.

Het kledingfonds is nieuw voor onze vereniging. Er kunnen ongetwijfeld zaken voorkomen waar we nog niet bij stilgestaan hebben. Mochten er tussentijds wijzigingen of aanvullingen noodzakelijk zijn dan zullen wij jullie uiteraard via de website en socials informeren.

TEAMSPONSORING

Wil je jouw eigen team sponsoren met trainingskleding, accesoires zoals tassen mail dan naar [email protected] en met jouw vraag. Lees hiervoor alvast de afspraken sponsorkleding. Zo ontvang je de juiste informatie en prijsvoordelen.

LET OP! Voorbeelden in de webshop worden getoond inclusief logo van fc Purmerend, prijzen zijn exclusief drukkosten van het logo of andere logo's. Indicatie van kosten via [email protected] en [email protected] .

INDIVIDUELE AANSCHAF

Kijk alvast in onze webshop om individuele trainingskleding , wedstrijdsokken of andere attributen voor jezelf van Jako te bestellen, Mail dit naar [email protected] voor de juiste bestelling en jouw voordeel.

Namens het bestuur en de vrijwilligers van het kledingfonds

Simon Butter