Kleding

BANNER_KLEDINGSPONSOREN.jpg

Wij bieden u als ondernemer, maar ook fc Purmerend fan, ook als sponsor diverse mogelijkheden om prominent zichtbaar te zijn in een van de jeugd- en/of seniorenteams. Dit heeft verschillende redenen; je voetbalt zelf nog, voetballend kind, ondernemer met een bedrijf die vooral onder ruim 900 spelende leden met achterban van familie zichtbaar wilt zijn.

Sponsoring van wedstrijdkleding:
Het wedstrijdtenue, van het merk Jako, bestaat uit een geel shirt met het fc logo, zwarte broek en zwarte kousen en is alleen via fc Purmerend verkrijgbaar.
De kledingcommissie zal hier informatie aan de trainer over verstrekken bij het tekenen van een vrijwilligersovereenkomst. Zie hiervoor de button op de homepage kledingfonds.

SPONSORING TEAMBENODIGDHEDEN MET UITZONDERING VAN WEDSTRIJDKLEDING ([email protected]):

Voor het bijdragen  als ondernemer, aan de uitstraling en trainingskleding van jouw favoriete team in de vorm van traininskleding, tassen, jassen en andere accessoires ? Hieronder lees je de mogelijkheden en regels die wij als vereniging met de winkelier en de fabrikant hebben afgesproken;

Zaterdag 1 en Dames 1
Ons standaardelftallen zijn de Zaterdag 1 en Dames 1. Hierin spelen de beste spelers van de vereniging en deze trekken dus ook het meeste publiek. Om gebruik te maken van de sponsormogelijkheden bij dit elftal vragen wij, buiten de aanschafprijs voor de accesoires voor deze teams, een jaarlijkse bijdrage. Hoe wordt dit geregeld?

• Voor het betreffende team, dan wel sponsor, worden (na overleg met de sponsorcommissie) door de sponsor of vertegenwoordiger van het team, op de binnenkort openbare webshop de benodigdheden, los van het wedstrijdtenue en het presentatiepak (JAKO), met opdruk uitgezocht.
• De sponsor/vertegenwoordiger van het team vraagt voor de uitgekozen artikelen een offerte bij de sponsorcommissie aan.
• De sponsorcommissie stelt, aan de hand van de prijzen op de webshop, een offerte op.
• Op de genoemde offerte ontvangt de sponsor een korting van 25%.
• De jaarlijkse sponsorbijdrage per bovengenoemd team bedraagt € 250,- per seizoen voor trainingskleding, trainingspakken, jassen en tassen, hiervan ontvangt  de sponsor een rekening van de sponsorcommissie; Alle genoemde bedragen zijn excl. BTW.
• Na schriftelijk akkoord van de sponsor, middels het opgestelde en getekende contract, maakt de sponsorcommissie de bestelling rond en stuurt de sponsor de factuur conform de offerte voor de kleding en de jaarlijkse sponsorbijdrage.
• De contractduur is 3 jaar (seizoenen).

Sponsoring teambenodigdheden met uitzondering van wedstrijdkleding: (overige elftallen/teams)
• Op de genoemde offerte ontvangt de sponsor een korting van 25%.
• Voor pupillen spelend op een kwart/half veld (pupillen, Walking Football of aangepast sporten), heel veld (junioren) en overige senioren (Vet35+, zondag, zaterdag en vrijdagavond senioren teams) bedraagt een sponsorbijdrage per seizoen respectievelijk € 125.00 € 150.00 € 175.00  trainingskleding, trainingspakken doordeweeks (let op: dit is dus geen presentatiepak voor het weekend!), jassen en tassen hiervan ontvangt de sponsor een rekening van de sponsorcommissie.
• Alle genoemde bedragen zijn excl. BTW.
• Na schriftelijk akkoord van de sponsor, middels het opgestelde en getekende contract, maakt de sponsorcommissie de bestelling rond en stuurt de sponsor de factuur conform de offerte voor de kleding en de jaarlijkse sponsorbijdrage.
• De contractduur is in principe 3 jaar. Eventueel kan bij junioren en pupillen de contractperiode variëren van 1 t/m 3 jaar.
• Inloopshirts voor de overige elftallen/teams kunnen na overleg met de sponsorcommissie aangeschaft worden.

We hebben gekozen voor bovenstaande regeling (team/sponsor benadert de sponsorcommissie en de rekening wordt rechtstreeks naar de sponsor gezonden) om het de sponsor mogelijk te maken de BTW te verrekenen.

Teams, die gebruik maken van sponsorkleding van een sponsor waarvan het contract verlopen is maar die aangegeven heeft, er geen bezwaar tegen te hebben dat de benodigdheden zonder zijn bijdrage alsnog gebruikt wordt, ontvangen via de leider voor de bijdrage een rekening van de sponsorcommissie.

In overleg met de sponsorcommissie zal anders het betreffende team niet gerechtigd zijn de benodigdheden namens fc Purmerend te gebruiken dan wel te dragen. Uitsluiting volgt of bijdrage van het team conform bivenstaande bedragen zal verplicht volgen om weer deel te nemen aan de activiteiten.

LET OP! Voorbeelden in de webshop worden getoond inclusief logo van fc Purmerend, prijzen zijn exclusief drukkosten van het logo en andere logo's. Indicatie van kosten via [email protected] en [email protected] .

Gesponsorde kleding zonder overleg met fc Purmerend is dus niet toegestaan , zal door Sport2000 Purmerend doorverwezen worden naar fc Purmerend , worden geen overeengekomen kortingen tussen Sport2000 Purmerend en de vereniging toegepast die voor de sponsor zijn en wordt het team uitgesloten van deelname aan activiteiten.