FC Purmerend en De PenningMaster gaan samenwerking aan!

24 juni 2022 13:15

Afgelopen dinsdag 21 juni, hebben FC Purmerend en De PenningMaster als eerste partners een samenwerkingsovereenkomst getekend. Het belang van een goede ledenadministratie en de daarbij horende contributie is voor elke vereniging essentieel.

FC Purmerend was op zoek naar een nieuwe partner voor het innen van de contributie en kwam in contact met De PenningMaster, een bedrijf dat dat zich bezig houdt met het innen van contributies voor verenigingen. De PenningMaster werkt op een sociaal verantwoordelijke manier, iets wat FC Purmerend ook naar haar leden wil uitstralen, hierdoor was er al gauw een klik voor de samenwerking. De mogelijkheden om gespreid te betalen en een correcte manier omgaan met de leden mbt de contributie inning is een gedeelde verantwoordelijkheid. Fc-Purmerend is blij dat deze wijze van ontzorgen Penningmaster kan bieden.

Vanaf het seizoen 2022 / 2023 zal De PenningMaster de inning van de contributie gaan verzorgen voor FC Purmerend. Er zijn goede afspraken gemaakt om alle leden voorafgaand aan elk seizoen een welkomstmail ontvangen met uitleg hoe de inning gaat verlopen met ingang van het nieuwe seizoen. Uiteraard zal er regelmatig in de nieuwsbrieven en socials aandacht aan besteed worden.

Vlak voor het seizoen ontvangt elk lid de keuze om in eens te betalen of in vier termijnen. Na deze keuze zal de contributie geïnd worden. Beide partijen vertrouwen erop dat deze optie voor iedereen eenvoudig, herkenbaar en vertrouwd uitgevoerd kan gaan worden

De PenningMeester is er voor alle sportverenigingen in Nederland van klein tot groot

Wij weten uit ervaring dat het steeds moeilijker wordt om goede vrijwilligers te vinden binnen de sportclubs in Nederland en zeker de functie van penningmeester is vaak moeilijk te vervullen. Dit is de reden dat NIB Group begonnen is om de clubs de helpende hand toe te steken en speciaal voor alle sportclubs en verenigingen in Nederland gestart is met “De PenningMaster”. Wij ontzorgen uw club van A tot Z door het innen van de contributiegelden volledig online te verzorgen, met daarnaast ook oog voor uw leden die meerdere mogelijkheden hebben om hun contributie in termijnen te betalen! Het mooie van deze samenwerking is een hoog percentage aan inning waardoor de club snel over het geld kan beschikken en dus niet in de liquide problemen komt.

Voor meer informatie kijk op www.fc-purmerend.nl of www.depenningmaster.nl

Op de foto:
Links, Rob Schulte van de PenningMaster