Nieuwsbrief 26 februari

7 maart 2023 20:00

De Nieuwsbrief van zondag 26 februari is verstuurd, met hierin aandacht voor:
- Extra Algemene Ledenvergadering over kledinglijn
- Fc-Purmerend start met Show Your Skills
- Voorjaarsvakantie
- MiniSchoolvoetbal (leuke stage uren voor jou en je vrienden/vriendinnen)
- Het belang van een goede scheidsrechter

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ!

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

26 februari 2023

Leuk dat je onze nieuwsbrief leest, blijf hiermee op de hoogte van het laatste nieuws en leuke acties die wij binnen onze mooie sportieve vereniging hebben. Wil jij hier nou ook je steentje aan bijdragen? Neem dan contact op met één van onze bestuursleden of  [email protected]

Extra Algemene Ledenvergadering over kledinglijnfc_shirt.PNG

Hierbij willen wij jullie allemaal uitnodigen voor de bijzondere Algemene Ledenvergadering op 9 maart 2023.

We lopen al enige jaren in de huidige kledingslijn rond. Achter de schermen is hard gewerkt om met ingang van het komende seizoen 2023/2024 een nieuw tenue te realiseren. Op deze ALV willen wij jullie meenemen in de zoektocht naar een nieuwe kledinglijn en ook hoe wij dit voor ieder fc-lid betaalbaar willen houden.

Het idee is vernieuwend, gaaf en zeker ook ambitieus. Dit willen wij graag met jullie delen en uiteraard mogen jullie mee beslissen in de oplossing die wij jullie willen voorleggen. We kunnen het niet alleen dus ook hier de oproep komt allen, denk mee en vooral help je club.

Om in te schatten hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn willen wij vragen het aanmeldformulier in te vullen, hierin kun je aangeven of je aanwezig bent en alvast jouw vraag invullen. Lukt het nou niet om aanwezig te zijn, maar heb je wel een vraag? Vul dan ook gerust het formulier in en wij zullen hier dan zo snel mogelijk op terug komen.

Aanmeldformulier

Tot donderdag 9 maart 19.30 uur.

Het bestuur.

Fc-Purmerend start met Show Your Skills
1677247096264.jpg
Het leuk maken van sporten, jezelf als mens ontwikkelen en vooral “beter worden” komt met ShowYourSkills samen.

Wij ervaren dit initiatief als een van de middelen om jeugdleden op elk moment van de dag en welke plek dan ook te laten oefenen met een bal. De creativiteit van trainers, kinderen en ouders wordt geactiveerd. Dit moet het trainen en oefenen alleen maar leuker maken en daar wordt iedereen blij en beter van! Kortom, let’s “showyourskills!”

Binnenkort ontvangt iedereen meer informatie hoe je (en wij) Show your skills kunnen gebruiken.

Voorjaarsvakantie

Zoals eerder vakanties willen wij de jeugd in de Weidevenne gewoon kunnen laten buitenspelen/sporten op ons compex. Hier hebben wij afspraken over met Spurd. Tussen 10.00 -17.00 uur mag men vrij sporten op de kunstgrasvelden. Voorwaarden: clubgebonden activiteiten gaan voor. Men houdt alles heel en netjes en wordt regelmatig even gekeken.

Het voetbalprogramma is de komende week ivm de voorjaarsvakantie minder. Wil je toch voetballen (oefenwedstrijd of trainen) dan mag dat natuurlijk. Zorg dat je dit in overleg met Frits doet ([email protected]) want dan staat het in het programma en weet iedereen dat je op het complex bent. Leuk om te zien dat de meiden mo13 en mo15 een eigen intern toernooitje gehouden. Top initiatief! Uiteraard staat het ook anderen vrij om samen iets te organiseren.
mo_15.jpgmo13.jpgdc363e23-5c9f-44b8-88ad-449e5394134c.jpg9d8addb2-5d36-4875-be48-be603c744890.jpg

Hieronder nog even de herhaling van de berichten van vorige week (naast de vacature voor de coordinator meisjes/damesafdeling geen veranderingen). Heb jij je al aangemeld voor een van de activiteiten?

MiniSchoolvoetbal (leuke stage uren voor jou en je vrienden/vriendinnen)
Meld je aan als je wilt bijdragen aan een van de mooiste events van de regio. Het Minischoolvoetbaltoernooi. ZIe hier de link om je eenvoudig aan te melden. Inschrijfformulier MSVT 2023 Vrijwilligers intern (google.com)
mini_schoolvoetbal.jpg
Het duurt nog even maar Goede Vrjdag 2023 hebben wij weer het mini schoolvoetbal. Heb je interesse onzevrijwilligrs te helpen met dit evenement dan graag even een berichtje naar [email protected]ZIe hier het bericht van de commissie:
Afgelopen jaar is het MiniSchoolVoetbalToernooi weer georganiseerd! En hoe! Wij als organisatie hebben positieve feedback over de dag en tips om dingen te verbeteren. Voor aankomend jaar is de organisatie al weer druk in de weer. Het toernooi zal in 2023 plaatsvinden op vrijdag 7 april. Zet de datum in je agenda!

Het belang van een goede scheidsrechter
Gelukkig is Rik ter Hoeve weer hersteld en hebben we een nieuwe datum kunnen afspreken. 16 maart komt Rik jullie meer vertellen over het belang van een goede schiedsrechter en zijn ervaringen in de Keuken Kampioen Divisie als (assistent) scheidsrechter. HIer nog even het eerdere bericht. Aanmelden stellen wij op prijs. Zie hier de link om je aan te melden.
 WhatsApp_Image_2023-01-04_at_17.14.10.jpeg

Namens het bestuur,