Nieuwsbrief 19 maart

19 maart 2023 10:15

De Nieuwsbrief van zondag 19 maart is verzonden. Deze week aandacht voor:
- Een heerlijke zaterdag
- Voortgang kledingfonds
- Onderhoud velden
- Vacatures

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

FC PURMEREND DAT ZIJN WIJ!

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

19 maart 2023

Leuk dat je onze nieuwsbrief leest, blijf hiermee op de hoogte van het laatste nieuws en leuke acties die wij binnen onze mooie sportieve vereniging hebben. Wil jij hier nou ook je steentje aan bijdragen? Neem dan contact op met één van onze bestuursleden of  [email protected]

Wat een heerlijke zaterdag was het gisteren. Veel voetbalplezier op- en langs de velden met als toetje de dames 1 die trots bovenaan staan in de competitie. Gefeliciteerd (weer) en op naar het kampioenschap! Leuk om de ontwikkelingen bij de meisjes/damesafdeling te zien. Zie hier voor meer nieuws over de talentvolle meisjes/dames.
Ook vandaag hopen wij weer op mooi weer, veel publiek voor de heren die thuis spelen tegen Ilpendam. Uiteraard staan Ajax en Max aan in de kantine op meerdere schermen. Wij zijn er trots op dat onze trainers (Dennis Tevreden en John Slabbers) ook komend seizoen met de ingeslagen koers voortzetten. Zie hier het bericht.

966F500D-0AE5-4EDE-A97A-C65257131E85.jpegA0E400F6-334D-47C0-A73E-30F8DFB0C897.jpegFDC5AADB-293F-4CAE-B284-7A80FB2F38F1.jpeg

Knipsel.PNG

Voortgang kledingfonds

Zoals vorige week al aangegeven is er groot enthousiasme voor dit initatief. Op dit moment zijn we bezig met de keuze van het merk, laatste sponsoren en de samenstelling van de kledingcommissie. Wil je meer weten of ook helpen? bel of mail naar ondergetekende of naar [email protected]

Meer info vind je op onze website.

Onderhoud velden
We vertrouwen erop dat met de lente in het vooruitzicht we weer lekker kunnen blijven voetballen. Mocht dat niet zijn dan zullen wij dit op trainingsdagen melden wij in de (gras) app van de trainers. Helaas is de belastbaarheid van het C-veld beperkt (Spurd is op de hoogte) en zullen wij samen ook de teams die niet op gras kunnen trainen samen ruimte moeten bieden op het kunstgras. Complimenten overigens hoe er rekening wordt gehouden met trainen op dit veld (licht op tijd uit, doelgebieden ontlasten etc).

Spurd verzorgt het onderhoud van de (kunst)grasvelden. Als vereniging huren wij weer van Spurd.  Bijna elk jaar wordt er een veld helemaal opnieuw aangelegd en dit jaar is ons E-veld aan de beurt. In overleg met Frits (hij zorgt voor de veldindelingen) wordt het veld vanaf 24 april "uitgepland" voor onderhoud. Op deze wijze hopen weer op tijd in augustus dit veld weer in te kunnen zetten.

Vacatures
Laatste "nieuws" bericht maar niet het onbelangrijkste..... een vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Wil je helpen (in welke vorm dan ook) meld je even. Een aantal vacatures staan op onze site (zie hier) maar staat jouw wens hier niet tussen laat het dan even weten want elke hulp wordt enorm gewaardeerd.

Namens het bestuur,

Fijne zondag!