Extra Nieuwsbrief 24 april

24 april 2024 22:00

Bij deze een extra nieuwsbrief met belangrijke informatie. We willen jullie dan ook allemaal vragen dit door te lezen.

24 april 2024

Beste leden,

Zoals bekend zijn wij vanuit het bestuur zoekende naar een nieuwe voorzitter na het stoppen van Simon Butter. De stoel wordt voorlopig "warm” gehouden door ondergetekende, maar met de afspraak dat dit een tijdelijke invulling is. In de zoektocht zijn wij in gesprek geraakt met een mogelijke kandidaat en na enkele, wederzijds aftastende gesprekjes kregen wij het gevoel op de juiste weg te zijn.

De man in kwestie heeft met ieder van de huidige bestuursleden een of meer gesprekken gehad en aansluitend een presentatie gegeven waarin hij uitvoerig uitlegde hoe hij een invulling van het voorzitterschap in combinatie met een wijziging van de bestuurs- samenstelling en werkwijze ziet.

Nadat deze presentatie was “geland” en geaccepteerd als verbetering van de werkwijze van het bestuur, ten opzichte van de huidige, zijn er twee mensen opgestaan die bij de komende bestuursvergaderingen zullen aanschuiven. Simon Veldboer (beoogde nieuwe voorzitter) en Wouter Slijkerman (beoogde vice-voorzitter) zullen in de rol van adviseur deelnemen aan de vergaderingen en voorbereidende werkzaamheden voor de inrichting van een nieuwe bestuurs-samenstelling en structuur uitvoeren.

In de aanstaande algemene ledenvergadering (zal in juni worden geagendeerd) zal deze wijziging voorgelegd worden ter goedkeuring. Wanneer deze idd wordt verleend door de leden zullen in het 2e deel van de vergadering de plannen voor de toekomst en de daarbij behorende begroting worden voorgelegd.

Tot zover de update van ontwikkelingen en stappen naar een moderne en meer professionele invulling van het reilen en zeilen van bestuurszaken bij onze mooie vereniging.

John Bakx
Voorzitter a.i.