Nieuwsbrief 30 mei

30 mei 2021 10:15

De Nieuwsbrief van 30 mei is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

30 mei 2021

Beste allemaal,

Einde van het seizoen.... of toch niet? Lees de nieuwsbrief weer rustig door want er is weer een hoop te melden!

"club van het jaar van de gemeente Purmerend". Hoe mooi is dat? Deze titel mogen wij een jaar lang voeren. Dank voor jullie massale stem en wij zijn blij om te zien dat wij samen er alles aan doen om iedereen samen te kunnen laten sporten.

club_van_het_jaar.JPG

Vorige week hebben wij al aangegeven dat we goed kijken naar de teamsamenstellingen (voorlopig!!) van komend seizoen. Altijd een spannend moment teleurstelling en blijdschap liggen dan dichtbij elkaar. Hoe we komend seizoen kunnen starten is ook veelal de vraag want er komen en gaan ook leden (ook bij andere verenigingen is er de traditionele druk van teamindelingen).

Na een heftig jaar achter de rug te hebben met alle maatregelen hebben wij afgelopen weekend ook het leuke bericht van de Regiocup van de KNVB ontvangen. Eerder dit jaar hebben wij de teams ingeschreven en nu gaat het er echt van komen. In week tijd (lijnen trekken, kleedkamers, etc in orde maken). In ons geval hebben wij ook te maken met het onderhoud van de grasvelden waardoor wij vanaf 14 juni niet meer op de velden mogen. Dit beperkt het schema enorm! Wij hebben de meningen geinventariseerd en komen zsm met een besluit. Eerste indruk is dat de jongste jeugd graag wil voetballen en de oudere jeugd wat minder enthousiast is. Helaas zonder publiek!

Andere mooie ontwikkelingen zijn: een O23 team dat uitkomt op de zaterdag en bestaat uit trouwe jonge groep fc-ers die na O19 samen blijven voetballen. Toppers! Wil jij ? of ken je iemand die in een leuke groep jongens samen op de zaterdagmiddag wil voetballen klik dan ook bij de oproep op onze site of stuur even een berichtje naar ondergetekende.
7 tegen 7 op vrijdagavond, een na- en voorjaarscompetitie. Ook hier hebben wij concrete plannen voor en er melden zich al spontaan verschillende mensen. Ook interesse om op vriendschappelijke basis een vrijdagavond "toernooitje" te hebben? Meld je dan zsm aan bij ondergetekende.

Afgelopen zaterdag heeft Roy zijn "samen fun" evenement georganiseerd (als eindexamenopdracht). Mooi dat hij bij fc-Purmerend de gelegenheid heeft gekregen om dit te doen. Prachtige beelden en veel lachende gezichten. Op de website volgen er meer. Dank aan de stagelopers, Roy, Sem en nlbubbelvoetbal.nl die voor leuke afwisseling hebben gezorgd. Bedankt Hijnenevents.nl voor de goede service en flexibiliteit.

roy.JPG

hoofdveld.JPG

Als laatste item voor deze week willen wij jullie aandacht vragen voor de (digitale) Algemene Ledenvergadering van dinsdag 1 juni van 20.00 -22.00 uur. De leden hebben een link via Whatsapp ontvangen om zich in te schrijven. Nog niet ontvangen? Mail dan ondergetekende (uiterlijk zondagavond) zodat we je alsnog kunnen uitnodigen. Best lastig maar we gaan, net als altijd, onze best voor jullie doen!

Wil je lid worden of helaas opzeggen dan kan je dit digitaal doen. Afgelopen week hebben wij dit op onze website gecommuniceerd.

Interesse om fc-Purmerend als vrijwilliger te helpen? Op heel veel vlakken kan je een (voetbal) vereniging helpen. Denk aan bestuurlijk (bijv secretaris), sponsoring, onderhoud, etc etc. Twijfel je? Wij komen graag in contact met je!

Volg ons ook op Facebook en Instagram en uiteraard op onze eigen website waar ook veel berichten geplaatst worden.

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter