UPDATE coronamaatregelen

18 januari 2022 8:00

Update 26 januari

We mogen weer! Wij zijn blij dat we weer samen mogen sporten en aanmoedigen

Klik hier . Dat betekent dat er geen competitie aankomend weekend is voor zowel de A en B categorie en zaalteams.

Onderling, op aanvraag via jouw secretaris, kan er alleen tussen teams van FC onderling worden gevoetbald op zaterdag en zondag (verplicht om een veld te reserveren).

Na de persconferentie van komende vrijdag volgt zsm weer een nieuwe update vanuit de vereniging.

Update 7 januari

Nav de persconferentie van 3 januari zijn de volgende maatregelen in aanvulling/wijziging op 18/12 van kracht;

TRAINEN:
- Vanaf 11 januari kan er conform het trainingsschema weer worden getraind tot 20:00u voor de teams tm 17 jaar.
- Teams die daarna trainen tm 17 jaar onderling afstemmen met trainers en inschikken.
- of vrije plekken in het schema benutten
- train je voor 20:00u niet, deel dit met je secretaris en in de groepsapp trainers in jouw leeftijdscategorie zodat er andere teams wellicht gebruik van kunnen maken.
- Teams 18+ mogen enkel nog in tweetal op 1,5 meter trainen tot 17:00u

WEDSTRIJDEN:
- Onderling (fc Purmerend teams) kan er geoefend worden en kun je alleen een veld reserveren via jouw wedstrijdsecretaris ism Frits Nicolai.
- Het is dus helaas niet toegestaan te oefenen tegen andere verenigingen.

Update KNVB vwb de competitie volgt hopelijk na de persconferentie van komende vrijdag.

COMPLEX FC PURMEREND:
- de kantine is nogsteeds gesloten doordeweeks en in het weekend
- het terrein is beschikbaar om te trainen doordeweeks tot 20:00u
- Ouders zijn nogsteeds niet toegestaan enkel de trainers en begeleiders van het team
- kleedkamers en toiletten beneden zijn beschikbaar
(hierbij dringend verzoek aan de trainers de doelen van het veld te halen en de inklapbare doelen op slot te doen)
- het terrein is beschikbaar voor onderlinge fc activiteiten in het weekend tot 17:00u
(hierbij dringend het verzoek aan de trainers om het complex af te sluiten als je als laatste trainer het complex verlaat - onbevoegden dienen dan ook het complex te verlaten)

Update 18 december

Beste allemaal,

Ook wij hebben de nieuwe maatregelen vernomen. Helaas moeten wij ons allemaal weer aanpassen. Balen maar laten we het vooral wel samen blijven doen.

In het kort de maatregelen bij fc-Purmerend:

• Op zondag vinden de laatste (kinder) trainingen plaats.
  • De kantine is per direct gesloten.
  • Vanaf maandag 20 december (dat was al gecommuniceerd) is het complex gesloten voor trainingen, besprekingen etc.
  • volg de social media voor het laatste nieuws. Wij zullen, ook in de kerstvakantie, de wijzigingen blijven communiceren.

Als er vragen of opmerkingen zijn dan graag via de wedstrijdsecretarissen of rechtstreeks naar een van de bestuursleden.

Blijf gezond en toch ook fijne feestdagen!

Namens het bestuur,

Update 2 december

Naar aanleiding van het bericht van de KNVB dat de komende drie weekenden de B-categorie (Bij fc zijn dit bijna alle teams) een “gewone” competitieronde mogen spelen het volgende:

Het bericht van 28-11 (zie hieronder blijft van toepassing met een aantal wijzigingen - lees nogmaals goed door!!).

- Mocht je als team willen en kunnen trainen mag je de gehele dag tot 16.45 uur gebruikmaken van de accomodatie. In geval er geen ruimte is mag je tijdelijk ook op de grasvelden trainen. Mochten er meerdere teams zijn los het ajb in overleg op.
- Gebruik je trainingsmateriaal, ruim het ajb op waar het hoort.
- De KNVB is coulant met afzeggingen van wedstrijden. Mocht dit bij jouw team aan de orde zijn graag via de gebruikelijke wegen (wedstrijdsecretarissen).
- Voor de teams van de A-categorie is het organiseren van wedstrijden en trainingen in het weekend uiteraard iom de wedstrijdsecretaris mogelijk!
- Onze kantine is in het weekend open (tot 17.00 uur). Hou hier ajb rekening met de maatregelen.
- Er zullen wijzigingen in het programma komen (ook laatste moment). Helaas! Check altijd de laatste info in het programma op onze website.

Succes en samen zullen wij ook deze weekenden, rekeninghoudend met de maatregelen, blijven sporten. Graag jullie (nogmaals) hulp. Het gaat keurig met meerijden/ geen publiek!

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur

Update 28 november

Beste allemaal,

we hebben kennis kunnen nemen van de maatregelen van het kabinet. Het is nog even afwachten of alle maatregelen door de Tweede Kamer worden goedgekeurd.
We weten wel dat de kantine zondag 28-11 om 17.00 uur dicht moet en zeker maan- en dinsdag het sportcomplex om 17.00 uur dicht moet zijn.

We hebben daarom voor maan-en dinsdag besloten dat de trainingen tot maximaal 16.45 uur mogen duren zodat het terrein om 17.00 uur dicht kan.

Dat betekent (hoofdzakelijk voor de jongste jeugd) dat als je in het trainingsschema om 16:00u start je eerder (aanvang 15:45u) kunt beginnen en eindigt om 16:45u.

Teams die vanaf 17:00u staan gepland en willen trainen doordeweeks kunnen daar waar het trainingsschema vrij is voor sluitingstijd trainen op de kunstgrasvelden en op de grasvelden.  Dit laatste is ter verduidelijking obv beschikbaarheid en in onderlingen afstemming (bij aankomst) van trainers die willen trainen, niet volgens trainingsschema.

Namens het bestuur,