Fc Purmerend E3 - Wherevogels E3

E-pupillen zaterdag, E3, 2e klasse 06

25 oktober 2014 10:00

Verslag van fc Purmerend E3 tegen De Wherevogels E3

Het was een heerlijke zaterdagmorgen om de opgaande lijn door te gaan zetten,de tegenstander die op de ranglijst nog boven ons stond zou met een overwinning  achterhaald kunnen worden.
De jongens hadden er allemaal weer veel zin in de toeschouwers stonden ook allemaal weer klaar om onze jongens aan te moedigen.
De wedstrijd was nog maar net begonnen of  Dylan maakte uit een corner al 1-0 dat was een mooie opsteker,helaas was die van korte duur gelijk na de aftrap werd er een vrije trap heel goed en mooi ingeschoten door de tegenstander helaas 1-1.
De wedstrijd ging op en neer beide teams waren erg aan elkaar gewaagd na een mooie pas van Sacha kwam Gino op de keeper af en deze goaltjesdief maakte het super af  2-1 helaas was deze voorsprong weer van korte duur de tegenstander maakten al weer snel 2-2 Fc bleef gelukkig doorgaan wat ze steeds deden mooi overspelen en in de 20ste minuut werd dat beloont met een mooi doelpunt van Alessio we gingen ieder geval met een voorsprong de rust in.
De 2e helft kwamen de jongens weer goed uit de kleedkamer helaas was de lat en de keeper een paar keer een sta in de weg tot aan bijna aan het einde van de 2e helft bleef de stand 3-2 tot in de 20e minuut Gino weer super werd aangespeeld  en het heel fraai afmaakte 4-2 in de allerlaatste minuut van de blessuretijd maakte Wherevogels nog 4-3 de scheidsrechter floot ook gelijk af nu op naar de kraker tegen Zob aankomende zaterdag.

Geschreven door Sacha en Rene