KGB F1 - Purmerend JO9-1

KGB F1

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 02

25 oktober 2014 10:00

Het is zaterdag 25 Oktober en de mannen van FC Purmerend F1 gaan voor hun 6e competitiewedstrijd naar Bovenkarspel naar de plaatselijke KGB F1.

Vince was de aanvoerder voor deze wedstrijd, en met een zacht najaars zonnetje was het een lekkere ochtend om te voetballen.
Maarten had de mannen een strijdplan meegegeven om vanaf de aftrap gelijk vol druk te zetten. En zo gezegd zo gedaan. Vanaf minuut 1 was het één richtingsverkeer op het doel van KGB F1. Met vlot aanvalsspel en een dosis enthousiasme volgde het ene doelpunt na het andere. Met rust hadden de mannen er al 7 ingeschoten. En had Freek nog niet veel te doen gehad.
Na rust ging het tempo wat omlaag, en kwam KGB F1 zowaar in de buurt van ons doel.
Toch waren onze mannen een klasse beter en het duurde ook niet lang of de doelpunten vielen na mooi samenspel weer rijkelijk. Bij de stand van 11-0 kwam dan toch de eerste kansen voor KGB F1 maar ondanks de lat, paal en Freek bleef de stand 11-0.
Zo hield Freek z'n doel voor de 3e op één volgende wedstrijd schoon.
Al met al een mooie overwinning met mooi samenspel (wat elke week beter gaat), en een lekker doelsaldo voor!

Een extra bonus hoorden we na de wedstrijd dat onze directe concurrent Purmersteijn F1
had verloren, wat ons nu de nieuwe koploper maakt, in ieder geval voor een week!
Volgende week de topper FC Purmerend F1 - Purmersteijn F1!

Film: https://www.youtube.com/watch?v=QhqQ9juXaYk