Een ruime overwinning van onze Toppers

Castricum F8

F-pupillen zaterdag, F9, 7e klasse 12

1 november 2014 9:00

Wat hadden ze er een zin in!!

Vandaag stond de wedstrijd tegen FC Castricum op het programma.
Al om 7.50u gingen we verzamelen om richting Castricum te rijden. Onze jongens waren er klaar voor. Bijna allemaal op tijd naar bed om fris aan de aftrap te beginnen. Helaas lag Sami ziek op de bank thuis dus we vertrokken met 9 man.

De wedstrijd begon.
Wat een inzet, wat een passie om deze wedstrijd te winnen. Iedereen ging direct op de bal. Wat ontzettend mooi om te zien. Al in de derde minuut was het rayan die passte naar Sem waarna Sem heerlijk raak schoot! 0-1. Daarna was het de beurt aan Yve ( die overigens een bijzondere lekkere wedstrijd speelde ) om Sem in positie te brengen. Sem aarzelde niet en had het vizier op scherp. In de 6e minuut was het dan ook 0-2. 2 minuten later was het Sem die alleen de actie maakte en zorgde voor de 0-3. Een hattrick. Na de 0-3 wilde iedereen wel scoren. Dit was zo’n wedstrijd. Jesse had bijna zijn goal, Keano knalde over. Etc. Verdedigend hadden we het vandaag erg makkelijk. Eigenlijk hoefde niemand eraan te pas te komen. Maar op de spaarzame momenten dat FC Castricum eruit kwam stond daar Riff, Ralph en Jesse die de deur op slot hielden. Ralph ( Onze bulldozer en onuitputtende verdediger ) ging op jacht naar zijn doelpunt. Die kwam er ook. In de 10e minuut was het Ralph die na een solo heerlijk raak schoot. 3 minuten later was het wederom Ralph die voor de 0-5 zorgde na goed voetbal van Amaro, Keano en Rayan. Amaro was vandaag lekker aan het voetballen. Sterk aan de bal en overzicht voor zijn medespelers. Mooi om te zien. Het was rust.
Na de aftrap na de rust dacht het team maar aan 1 ding. Een zo groot mogelijke score op het scorebord zetten. Zo gezegd zo gedaan.

Vanaf de aftrap was het FC Purmerend die op zoek ging. In de 22e minuut was het Sem die zorgde na een heerlijke passje van Amaro voor de 0-6. In de 23e minuut dacht Yve..Nu ik!! Een complete solo vanaf de aftrap en heerlijk afgemaakt!! 0-7. In de 24e minuut was het wederom Sem die zorgde voor de 0-8. Een aantal corners volgde. Uit een kluts was het Ralph die in de 25e minuut voor de 0-9 zorgde.. Toen was het een aantal minuten stil. Iets meer voetbal van FC Castricum. Het duurde dan ook tot de 33e minuut totdat Rayan een schitterende goal maakte en hij vierde de goal als Ronaldo! . Amaro was nog niet aan scoren toegekomen. Na een pass van Sem ging Amaro er vandoor. Hij schoot hard en geplaatst raak. 0-11. De volgende doelpunten waren van Ralph en Rayan. Samen maakte ze er een echt feestje van. Ralph had het hele veld over gelopen om vervolgens toch nog raak te schieten!. 0-15 was de eindscore. Wat een mooie ochtend. Trots op de kanjers!!!