Hercules Z. E3 - Fc Purmerend E3

Hercules Zaandam sc E3

E-pupillen zaterdag, E3, 2e klasse 06

8 november 2014 10:45

Hercules E3 – FC Purmerend E3.

Vandaag op papier een makkelijke tegenstander waarvan we voor de beker met 8-1 hadden gewonnen. We starten vandaag met Sascha en Gino op de reservebank. Bij het begin van de wedstrijd waren we nog niet helemaal wakker waardoor Hercules via een mooi schot op 1-0 kwam. Dat hadden we niet verwacht! Maar al snel gaan de boys vol in de aanval, een schot van Luca op de paal. Daarna een hele mooie aanval van Ricky, Tiago en Luca die net mis gaat. Uiteindelijk is het raak een vrije trap wordt door Dylan hard en laag in het doel geschoten 1-1. We blijven in de aanval en Ricky kopt net naast uit een corner. Toch komt Hercules er weer gevaarlijk uit maar Finn weet met een mooie sliding een doelpunt te voorkomen. Maar onze boys voeren de druk op en we krijgen opnieuw een vrije trap maar dit keer schiet Dylan de bal over. Toch komt Hercules er weer snel uit en Lasse die goed uitkomt voorkomt de 2-1. Ook Finn probeert van afstand te schieten waardoor Gino de bal zowat in het doel weet te krijgen, maar weer net niet. De supporters willen nu eindelijk wel eens doelpunten zien. Gelukkig is Allesio (na voorbereidend werk van Gino) degene die op de goede plek staat en de 1-2 scoort! Al snel weet Allesio die heel attent is ook de 1-3 te maken. Het verschil van doelpunten wordt al snel teruggebracht door een snelle counter van Hercules 2-3. Nadat Gino een bal achter zijn standbeen zowat in het doel krijgt maakt hij toch de 2-4 via een slimme actie. RUST.
Na de rust was de verslaggever iets minder scherp door de mooie verhalen van Frank. We begonnen veel te makkelijk en Hercules schoot en scoort van ver 3-4. Toch weer spannend wat eigenlijk onnodig is. Na een bal op de paal van Gino is het Ricky die via een mooi schot 3-5 maakt. Na een mooie pass van Ricky is het Allesio die zijn 3e doelpunt scoort 3-6. Dan gaan onze boys los. Sascha krijgt een penalty mee en Gino neemt deze en scoort 3-7. Hercules countert intussen naar 4-7. Ook Gino maakt zijn 3e doelpunt wat 4-8 betekent. Dan krijgt ook Hercules een penalty maar Lasse weet die goed te stoppen. Vlak voor tijd is het Sascha die met een hele mooie vrije trap 4-8 scoort. Een paar seconde voor tijd maakt Hercules 5-9 en dit is ook de eindstand. Een doelpuntrijke wedstrijd
én gestegen op de ranglijst!