Voorlopig is tweede plek hoogst haalbare (FCP E1 - Always Forward E1 (0-2))

Purmerend JO11-1JM

Always Forward E1

E-pupillen zaterdag, E1, hoofdklasse 09

13 december 2014 10:00

E. Jacobs

Vandaag stond de wedstrijd tussen de 2 koplopers op het programma.
Beide ploegen waren nog ongeslagen in de poule met 12 punten uit 4 wedstrijden.
In het begin van de wedstrijd was het een gelijk opgaande strijd maar gaande weg kreeg Always Forward een veldoverwicht en ze kregen ook enkele kansen en uit een van deze kansen scoorden ze ook de 0 – 1.
FC Purmerend ging ook wel in de aanval maar het ontbrak ons vandaag aan echte stootkracht.
Always Forward was een stugge tegenstander die niet veel kansen weggaf.
We gingen dan ook met een 0 – 1 achterstand de rust in.

In de tweede helft begonnen we nog wel aardig maar de lat en de rug van de tegenstander stonden in de weg. En ook gaandeweg de  tweede helft was Always Forward iets sneller en gehaaider in de duels, ze maakten de 0 – 2 en eigenlijk was de wedstijd toen ook gespeeld.
FC Purmerend probeerde nog wel druk te zetten maar het was vandaag niet echt onze dag dus de 0 – 2 was ook de eindstand.

Jongens, volgende keer beter want we weten dat jullie het kunnen.

Rest me nog Jinroy beterschap te wensen met zijn hamstring blessure en hopelijk is hij er weer zo snel mogelijk bij.

Bart