Sublieme halve finale ! (FCP E1 - OSV E1 (5-0))

Purmerend JO11-1JM

OSV E1

28 december 2014 13:30

Het kerstzaalvoetbal toernooi dat al voor de 26e keer door ZOB in de Beukenkamp georganiseerd werd, deed FCP ook dit jaar weer mee met de F1, E1 en D1. De D1 heeft zich helaas niet kunnen plaatsen voor de finaledag van vandaag maar de F1 en E1 wel.
Gisteren hebben onze mannen van ZOB (1-0) en de Rijp (2-1) gewonnen en van EVC met 2-0 verloren. Met 6 punten uit drie wedstrijden was de poulewinst veilig gesteld waardoor vandaag de halve finale tegen OSV op het programma stond.
Onze mannen hebben in deze halve finale voor een volle Beukenkamp een fantastische wedstrijd gespeeld. De 5-0 was niet eens geflatteerd en OSV is in deze wedstrijd eigenlijk weggeblazen.
Met heel goed samenspel, druk naar voren en prachtige doeplunten werd vrij gemakkelijk de finale bereikt. Een finale waar Psteyn de tegenstander zou worden, een derby waar iedereen naar uit keek, dus ging iedereen er maar eens goed voor zitten.