Als alles klopt,

Hercules Zaandam sc F2

F-pupillen zaterdag, F2, 2e klasse 08

7 februari 2015 8:45

dan krijg je een wedstrijd zoals afgelopen zaterdag. Iedereen was fit en aanwezig. De opstelling bekent met Jaimy op doel in de eerste helft. De eerste paar kansen van ons gingen helaas net naast of tegen de keeper (die bal moet in de hoek!). En dan dreigt net als tegen OFC het tegendoelpunt. De spits van Hercules ging diep en kreeg de bal. En daar kwam Jaimy het doel uit en wierp zich op de bal. Wat een redding! Daarna kregen we nog meer kansen. Sem B. gaf een aantal keer een goede voorzet op Omar en die wist er maar liefst 3 in te schieten. Een onvervalste hattrick!  Rust.
In de rust besproken dat ook het verdedigen aandacht verdient dus let op je taak. En voorin, ondanks de 3-0, die bal moet erin dus schieten als je de kans hebt. En ik moet zeggen, dat ging geweldig. 8-0 was nog geflatteerd. Dat wil niet zeggen dat Hercules zo slecht was! Maar wij waren gewoon beter. Mohammed stond de 2e helft op doel en was teleurgesteld dat hij zo weinig te doen kreeg. Vlak daarna kreeg Hercules meteen een paar kansen die Mohammed knap tegen hield door zich goed op te stellen bij de eerste paal waardoor de korte hoek afgedekt werd. Klasse!
Verder Gabriel goed aan zijn taak gehouden de 2e helft. Jamie goed dicht gehouden achterin (eindelijk weer eens de 0). Dit mede doordat Rayan ook goed meeverdedigde (toevoeging van Jamie ;-) en Sem H. die elke wedstrijd een dikke 9 scoort. Speciale aandacht voor het doelpunt van Richie. Hij kreeg de bal, keek en mikte de bal in de hoek. Zo scoor je een doelpunt. Heel knap!
Dit was de F2, volgende week de F1 maar met dit voetbal winnen we van iedereen!