Marken E1 - FCP E2

E-pupillen zaterdag, E2, 1e klasse 08

7 maart 2015 8:30

Wedstrijdverslag FC Purmerend E2 tegen Marken E1 7 maart 2015

Het was vandaag erg vroeg verzamelen op het koude Marken.

Eindelijk weer een wedstrijd. De mannen hadden er zin. Ze moesten eerst nog wel een beetje wakker worden. Maar wat wil je ook als ze zo vroeg moeten spelen. De wedstrijd wordt voortvarend begonnen, Jusab scoort de 0-1 waarna snel daarna een tegendoelpunt valt. In de eerste helft maken Jusab en Danny nog het tweede en derde doelpunt.

Na de rust het veld weer op. Binnen 30 seconden valt een tegendoelpunt 2-3, daarna volgen 2-4(Guido ), 2-5(Sem), 2-6(Guido ), 2-7(Dinaritchel ), tegendoelpunt 3-7, 3-8(Jusab ), 4-8, 4-9(Sem) en 4-10(Danny). Al met al een wedstrijd met veel doelpunten. Iedereen heeft erg zijn best gedaan , we zijn trots op de mannen. De 1e 3 punten zijn binnen.