Fc Purmerend E3 - Purmersteijn E3

E-pupillen zaterdag, E3, 1e klasse 09

25 april 2015 10:00

Fc Purmerend E3 – Purmersteijn E3

Vandaag de laatste competitie wedstrijd in de spannnende 1e klasse voor de E3. Tegenstander van vandaag waren de talentvolle E pupillen van Purmersteijn. Na een goede warming up begonnen we vol goede moed aan de wedstrijd. Al snel bleek dat we vandaag aan de bak moesten om de snelle en vaardige Purmersteijn spelers af te stoppen. In het begin van de wedstrijd ging het nog redelijk gelijk op maar gedurende de eerste helft zag je dat Purmersteijn de overhand kreeg. Dit kwam ook door het feit dat een aantal belangrijke afspraken niet goed nagekomen werden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het in de bal komen, het winnen van duels en het proberen van achteruit op te bouwen ipv de bal zonder te kijken naar voren schieten. Wij hadden vandaag dus niet veel balbezit en liepen hierdoor constant achter de goed overspelende tegenstander aan. Ook zag je dat wij conditioneel moeite hadden om de tegenstander bij te blijven. Ruststand 0-2 in het voordeel van Purmersteijn.

Tweede helft weer vol goede moed begonnen maar al snel bleek dat wij de tegenstander niet bij konden benen. Ondanks dat wij nu wel  achteruit probeerden op te bouwen was ook de tweede helft matig van onze kant.  Einduitslag 1-7 in een teleurstellende wedstrijd.

Mannen ga ervan uit dat iedereen zijn best doet maar dat niet altijd alles lukt. Blijf positief en probeer elkaar vooral te helpen.

Nog 3 toernooien en dan kunnen jullie je gaan richten op het spelen op een groot veld in de D-Pupillen.

Succes!