Fc Purmerend E3 - Wherevogels E3

7 februari 2015 10:00

Verslag van fc Purmerend E3-Wherevogels E3
Zaterdag 7 februari

Het was een koude zaterdagmorgen Rob was afwezig als coach Wim nam de honneurs waar, Gino was ziek het was de eerste wedstrijd na de winterstop gelijk in de eerste klasse.
De mannen stonden nog net op het veld of de tegenstander had al gescoord in de eerste minuut na de  2e aftrap mocht Wherevogels gelijk weer opstomen naar het doel om er 0-2 van te maken.
Dit was niet het begin waar de jongens op hadden gerekend helaas werd het in de 10e minuut nog 0-3.
De wedstrijd kantelde een beetje toen Lex er in kwam we konden wat beter onder de druk uit spelen wat in de 17e minuut de 1-3 opleverde door Tiago.Gelijk na de aftrap maakte Lex de aansluit treffer 2-3 na diverse kansen en evenveel missers gingen de mannen de rust in.
Na de thee kwamen de kansen gelijk helaas troffen deze geen doel Wherevogels maakte de kansen die ze kregen wel af in de 8ste minuut 2-4 gelukkig voor de E3 was daar Lex weer die er 3-4 van maakte.
Lasse stond gelukkig als een tijger te keepen en hield de E3 lang in de race naar de gelijk maker helaas werd het 3-5 in de 16e minuut.en in de 18e minuut 3-6 met nog 5minuten te gaan kwam weer Lex voor de keeper en die maakte er 4-6 van helaas was dat het laatste wapenfeit.
Hopen dat aankomende zaterdag de mannen uitgeslapen en scherp op het veld staan in Volendam om wat recht te zetten.