Twee klassen beter (FCP E1 - OSV E1 (10-0))

Purmerend JO11-1JM

OSV E1

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 09

25 april 2015 10:00

Kees Ayi

Na een mooie periode met droog weer, moesten de mannen toch weer onder natte omstandigheden een wedstrijd spelen. Om 10.00 werd afgetrapt tegen de hekkensluiter van de competitie. Toch waren onze jongens gewaarschuwd, want Kon. HFC kwam laatst niet verder dan een gelijkspel. Maar goed, al na enkele seconden lag de bal in het netje van OSV en was de ban gebroken. De keeper van OSV hielp af en toe een handje en op simpele wijze liepen onze jongens verder uit.

Na de rust, werd het spel rommeliger, er was veel vertraging door pijntjes, maar vooral door het rustig ophalen van naast geschoten ballen door de keeper. Toch ging het scoren door en werd de wedstrijd met een 10-0 eindstand op het bord afgesloten.

Meest opvallende speler vandaag was Bjarne. Spelend vanaf het middenveld, deed hij veel lopend werk en leverde hij harde afstandschoten af waar de keeper geen antwoord op had.